Dit ben ik zo erg, m’n spotify playlist wordt alleen maar langer ipv dat ik ‘m opdeel in categorieën of dingen verwijder
Haha nee wel een paar, maar heb 1 ‘favorieten lijst zeg maar. En als ik nieuwe liedjes ontdek of weer een fase heb dat ik bepaalde muziek van ‘vroegah’ ineens weer wil horen, gooi ik die allemaal in die lijst er bij. Ben sowieso van liedjes die ik op dst moment leuk vindt non stop luisteren tot ik ze zat ben. En vanaf dat moment ga ik ze skippen in de playlist haha, maar verwijderen ho maar
En dan bij de deur aankomen en ‘heute nicht’ horen van Sven. De ultieme Berlijn-experience
Zou overigens Sisyphos of ://about blank proberen, als het weer een beetje meezit (ziet er niet mega positief uit voor dit weekend though ), beste tuinen!
Ik ben dus nog nooit geweigerd!! Ja ik ben hier triest trots op
En jammer van het weer ja, ook omdat het vandaag juist zo heerlijk tropisch is
Er is geen grappige tiktoks topic toch?
Weggggg
Mag je best trots op zijn hoor Alleen dat vijf uur in de rij, dikke doei. Toen ik nog regelmatiger ging (ver voor de pandemie
) altijd op zondag als je zo door kon lopen
Als je van techno houdt en niet vaak in Berlijn bent, is het het waard. En als je het goed timet hoef je niet zo lang te wachten hoor. Gewoon niet op vrijdag/zaterdagnacht op prime time gaan.
Alle goede clubs in Berlijn hebben het deurbeleid van Berghain overgenomen, dus de exclusiviteit is het iig niet
Maar het was heel lang de beste club ter wereld volgens kenners. De soundsystem is geweldig, de locatie ook, de DJs zijn eigenlijk altijd goed (heb denk ik een keer een avond gehad die ik meh vond). En het deurbeleid zorgt er wel ook voor dat het publiek over het algemeen heel chill is. Ben daar nooit lastig gevallen, mensen zijn er echt voor de muziek en het uitgaan, iedereen is happy (zal ook de hoeveelheid mdma zijn).
Damn, krijg meteen zin in een nacht dansen. Het is dat ik dinsdag op vakantie ga en nu geen risico wil lopen, maar als ik terug ben ga ik toch ook maar weer eens
Samee!! Altijd open wc ruimtes enzo.
Besef nu wel dat ik nog nooit een iohone in mn droom heb gehad volgens mij?
Confronterend
tot volgende week!
Als je de links hier post dan is de echte naam op tiktok zichtbaar. Even een heads up, weet niet hoe anoniem je hier wil zijn
Thanks voor het laten weten, daar was ik al bang voor idd! Heb het weggehaald. Weet je of er ook een manier is om anoniem te delen?