Ik snap de screaming in lower case niet ![]()
Zachtjes schreeuwen.
Lowercase zijn kleine letters. Dus ze schreeuwde niet AAAAAH maar aaaaah.
@Soy.peor @Infidel ik had het pas door toen ik focuste op het geluid van de rechter persoon. Toen merkte ik ineens, oh huh er komt geen geluid uit ![]()
Oooh thanks. Je was niet de enige die hem niet doorhad/snapte, gezien ook het aantal likes ![]()
Ik dacht echt wat is hier leuk aan ![]()
Zijn naam ook, Sarcasper ![]()
Hahaha so true. Dit zeggen mn man en ik altijd tegen elkaar als we naar werk vertrekken en onze kat weer eens ligt te maffen in zn mand.
Eat, sleep, meow, repeat ![]()
Zijn weinig dingen die ik minder graag zou doen dan bij een luchtvochtigheid van 80% in 35 graden met een kind in buggyleeftijd kilometers lopen door een overvolle disneyworld.
Die kinderen kijken letterlijk alleen naar de lucht nog ???
Waarschijnlijk hebben die toch oudere broertjes of zusjes waardoor ze mee moeten.
Ik snap dus ook echtniet waarom je met een baby naar een pretpark gaat. Is toch alleen maar een last? En de baby heeft er ook echt niks aan.
Als je nog een kleuter ofzo hebt kan je toch moeilijk je baby alleen thuis laten
Ze moeten toch ooit leren om een beetje zelfstandig te worden
Ik zou dan een oppas regelen. Hele dag met zo’n kinderwagen te zeulen. Kind wordt waarschijnlijk moe en huilerig. Lijkt me echt alleen maar een last. En dan sta je steeds naast die attracties met je kinderwagen. Ronnie flex en die vriendin gingen ook met hun baby naar de efteling. Dat was geen succes. Ik snap wel dat het leuk lijkt om met je gezin naar een pretpark te gaan hoor maar ik zou iig wachten totdat ze kunnen lopen.