Taro, rob, mob
Nou taro is een soort knol. Dus ik ga waarschijnlijk een maffiapraktijk overvallen die daar in handelt
Taro, rob, mob
Nou taro is een soort knol. Dus ik ga waarschijnlijk een maffiapraktijk overvallen die daar in handelt
Of een bubble tea shop
Rachel Hazes heeft toch een bubble tea shop? Nou de toekomst voor mij is niet geheel positief
Ik snap de screaming in lower case niet
Zachtjes schreeuwen.
Lowercase zijn kleine letters. Dus ze schreeuwde niet AAAAAH maar aaaaah.
@Soy.peor @Infidel ik had het pas door toen ik focuste op het geluid van de rechter persoon. Toen merkte ik ineens, oh huh er komt geen geluid uit
Oooh thanks. Je was niet de enige die hem niet doorhad/snapte, gezien ook het aantal likes
Ik dacht echt wat is hier leuk aan
Zijn naam ook, Sarcasper
Hahaha so true. Dit zeggen mn man en ik altijd tegen elkaar als we naar werk vertrekken en onze kat weer eens ligt te maffen in zn mand.
Eat, sleep, meow, repeat
Zijn weinig dingen die ik minder graag zou doen dan bij een luchtvochtigheid van 80% in 35 graden met een kind in buggyleeftijd kilometers lopen door een overvolle disneyworld.
Die kinderen kijken letterlijk alleen naar de lucht nog ???
Waarschijnlijk hebben die toch oudere broertjes of zusjes waardoor ze mee moeten.
Ik snap dus ook echtniet waarom je met een baby naar een pretpark gaat. Is toch alleen maar een last? En de baby heeft er ook echt niks aan.