Als je nog een kleuter ofzo hebt kan je toch moeilijk je baby alleen thuis laten
Ze moeten toch ooit leren om een beetje zelfstandig te worden
Ik zou dan een oppas regelen. Hele dag met zo’n kinderwagen te zeulen. Kind wordt waarschijnlijk moe en huilerig. Lijkt me echt alleen maar een last. En dan sta je steeds naast die attracties met je kinderwagen. Ronnie flex en die vriendin gingen ook met hun baby naar de efteling. Dat was geen succes. Ik snap wel dat het leuk lijkt om met je gezin naar een pretpark te gaan hoor maar ik zou iig wachten totdat ze kunnen lopen.
Kennelijk valt dat wel mee en is het voor al deze gezinnen die dus wel in de pretparken zijn beter doenbaar om de baby’s mee te nemen dan thuis een oppas voor ze te regelen want anders zouden ze dat wel doen
Hahahaha sowieso is 90% van die ouders strontchagerijnig en is het de moeder die met het kind zeult terwijl die vader op ze zit te zeiken.
Heb geen kinderen, maar wel eens gezien dat Disney een baby switch heeft bij veel attracties. Kunnen ouders om beurten zonder 2x in de rij te staan. Denk daarom veel beter te doen dan de efteling.
Ah, wist ik niet! Ronnie Flex blijkbaar ook niet dan
Ik weet niet zeker of het hier al gedeeld was maar dit hahah zo droog. Al schrok ik ook een beetje van wat die vader zei
Hahah hij is welkom
Ik ben misschien wat kleinzerig maar het kan toch niet dat je als vader zo tegen je kind praat
Haha nou mijn vader vond het totaaaal niet grappig, en mn moeder en zus juist wel. Maar het gaat wel echt te ver eigenlijk om je kind zo uit te schelden. Blijf er toch om lachen
Ik heb zelf geen vader maar wel een oom die zo kan praten. Bij hem weet ik dat het totaal niet zo is bedoeld dus ik moet er vaak automatisch al om lachen. Denk ook dat dat bij deze man ook het geval is gezien de manier waarop hij het zegt.
Maar misschien ben ik gewoon wel een aso.
Heeeel blij dat mn ouders toen mijn 5 jaar jongere broertje thuislieten (hij was 2 ofzo) zodat ik met hun naar de efteling kon🥰. Wist hij veel haha! Hij mocht duploen bij oom en tante.
Ik ben ook met mijn ouders naar de Efteling geweest toen ik net naar school ging. Mijn zusje bleef een dagje extra op de creche.
Potverdikkie.
Ik ben al 100 jaar vrijgezel en snap nu pas waarom.
Ik zag ‘friend’ en de ‘boy’ daaraan voorafgaandeontging mij volledig. Story of my fokking life.
Ieee echt freaky. En Joey lijkt op Dave Roelvink haha
Chandler en ross zijn er wel vooruit gegaan tho.