Where yo memes at? #2

Off topic ergernis over Supersize Me: hij liet ook na die Macciemaand z’n leverwaardes checken, en die waren niet zo best.

Fast forward naar een paar jaar later: de documentairemaker wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, en als excuus voor zijn
gedrag, bekent hij dat hij een alcoholist is, en drinkt vanaf zijn 14de. Tja, was er maar een nulmeting gedaan voordat hij aan zijn Macciemaand begon.

12 likes

Even een random anekdote: ik zat rond de tijd dat deze film uitkwam in een behandeling voor jongeren met overgewicht en toen lieten ze ons deze film kijken, waarbij ze halverwege een mega bak chips voor onze neus schoven om te testen of we het nog durfden te eten. Echt wtf early 2000’s :smiling_face_with_tear:

13 likes

Wtf!!!

9 likes

Maar nu ben ik wel benieuwd of er mensen waren die de chips aten haha

6 likes

Thanks dat jij het vraagt, ik ben ook invested

6 likes

Nee maar niet omdat we het ineens heel ongezond vonden. Het voelde een beetje alsof de begeleiders direct je hand af zouden hakken als je die chips aan durfde te raken.

Thuis natuurlijk nog genoeg chips gevroten want heel effectief was deze methode niet.

5 likes

Hahaha ja ik ben ook iemand die ALTIJD kan eten, heb echt nooit dat mn eetlust vergaat.

9 likes

Wat in de Clockwork Orange

6 likes

:christmas_tree:

25 likes
32 likes

27 likes

Dit hadden ze me best mogen sturen :joy:

49 likes

Ik vind dit al de hele dag grappig

55 likes

Ik werk nu al zo’n 8/9 jaar in de babywereld maar deze ben ik, thank god, nog nooit tegengekomen :cry:

6 likes

Eigenlijk zijn alle babies Jizz, maar dan in vaste vorm.

46 likes

Jizz got the rizz

1 like

Minder erg maar toch. Een vriendin van me werkt op de couveuse afdeling en vertelde over een baby met de naam: Usnavy (je spreekt het uit als uhsnaavie). Toen hebben ze de ouders gevraagd van goh wat een bijzondere naam, komt deze ergens vandaan. Ja, dat hadden ze op vakantie in Amerika op een boot zien staan…

Edit: waarschijnlijk niet waar. Ik hoor nu dat dit verhaal uit een musical komt!

@loveydovey, ik voel me zo dom want ik begrijp het niet

7 likes

Dit was zo’n filmpje dat onschuldig begint met een auto die rijdt en daarna kwam er dan een schrikmoment (met een monster of geest ofzo? Dat weet ik niet meer precies)

2 likes

Dit exacte verhaal komt uit een musical? :joy:

9 likes