Haha ja ik dacht ook al, dit is een bestaand grapje toch?
Wij hebben voor Engels ooit een tekst moeten lezen over Nosmo King, die bleek vernoemd te zijn naar een No Smoking bordje dat z’n ouders verkeerd hadden gelezen. Zat volgens mij in het examen.
Oh echt? Dat zou super lullig zijn! Welke musical? Ik had niet eens bedacht dat het een broodje aap zou kunnen zijn…
In the heights!
Hele leuke musical(film)!! Kun je streamen echt leuke liedjes vind ik. Van de maker van Hamilton
Ik ken dit helemaal niet. Wat gebeurt er dan als de timer gaat?
Oh ik had hem laatst nog in de handen! Helemaal fantastisch vond ik deze altijd. Vooral om dan het iemand voor te zetten die het nog niet kon. Lachen als die plofte! Good memories!
Whaha kwam net dit tegen, is eigenlijk een video maar die kan ik niet uploaden. Zo droog als ie gaat lopen hahaha
Haha moe nog steeds lachen maar vind het eigenlijk ook heel sneu die hond voelt zich waarschijnlijk ook wel voor lul lopen toch?
Wow ik was dit helemaal vergeten! Maar dat was idd een zenuwslopend spel, wel leuk!
En dan de vader die er een seconde later snel een kus op de wang geeft en een aardbeitje plukt. “Sorry gotta go, running late for a meeting”
haha o ja ik haaaat dit
En van die scènes op school waarin de leraar net z’n uitleg is begonnen (of er middenin zit) en dan de bel alweer gaat. Ook zo ongeloofwaardig.
Hahaha Salem