Where yo memes at? #2

Haha ja ik dacht ook al, dit is een bestaand grapje toch? :sweat_smile:

2 likes

Wij hebben voor Engels ooit een tekst moeten lezen over Nosmo King, die bleek vernoemd te zijn naar een No Smoking bordje dat z’n ouders verkeerd hadden gelezen. Zat volgens mij in het examen.

9 likes

Oh echt? Dat zou super lullig zijn! Welke musical? Ik had niet eens bedacht dat het een broodje aap zou kunnen zijn…

In the heights!

6 likes

Hele leuke musical(film)!! Kun je streamen echt leuke liedjes vind ik. Van de maker van Hamilton

@Veertje jaaa echt hartverzakkingsmateriaal was dat filmpje!

2 likes

Ik ken dit helemaal niet. Wat gebeurt er dan als de timer gaat?

4 likes

Oh ik had hem laatst nog in de handen! Helemaal fantastisch vond ik deze altijd. Vooral om dan het iemand voor te zetten die het nog niet kon. Lachen als die plofte! Good memories!

6 likes

Hahaha ik zag daar laatst deze over.

15 likes

Whaha kwam net dit tegen, is eigenlijk een video maar die kan ik niet uploaden. Zo droog als ie gaat lopen hahaha

Haha moe nog steeds lachen maar vind het eigenlijk ook heel sneu die hond voelt zich waarschijnlijk ook wel voor lul lopen toch?

16 likes

Wow ik was dit helemaal vergeten! Maar dat was idd een zenuwslopend spel, wel leuk!

4 likes

En dan de vader die er een seconde later snel een kus op de wang geeft en een aardbeitje plukt. “Sorry gotta go, running late for a meeting”

31 likes

haha o ja ik haaaat dit

En van die scènes op school waarin de leraar net z’n uitleg is begonnen (of er middenin zit) en dan de bel alweer gaat. Ook zo ongeloofwaardig.

21 likes

50 likes

19 likes

image

31 likes

Hahaha Salem :heart:

12 likes

28 likes

21 likes

399434361_24091357987146149_3092537985502810466_n

53 likes