Where yo memes at? #2

25 likes

26 likes

Ah! De lay-out van al mijn werkstukken op de basisschool.

17 likes

Hahahaha
Maar ff serieus ik wil een petitie beginnen om Shania Twain in de top2000 te krijgen. Ik vind Man! I feel like a woman echt een iconisch nummer (tudududududu let’s go girls weetjewel)

23 likes

Ik wil een petitie dat alles best is behalve

• hotel california - the eagles
  • bohemian rhapsody- queen
  • roller coaster- Danny Vera
  • Africa - Toto

Sorry @George ik heb echt een schijthekel aan Toto

19 likes

Toto mag je houden, maar Queen krijgt zeker mijn stem :heart:

5 likes

Zolang het geen Bohemian Rhapsody is, vind ik het prima

4 likes

Mijn man is groot fan van Toto :sob:

1 like

67 likes

Heb jij even pech!

2 likes

:joy:

2 likes

42 likes

Ik vind dat oprecht een van de lelijkste nummers die ik ooit heb gehoord, lijkt wel een soort koortsdroom. Snap er helemaal niks van dat die op 1 moet.

9 likes

Moet je aan @George vragen. Ik vind Somebody to love ook een leuker nummer :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ik vind de Somebody to Love van George Michael ook zo mooi :heart_eyes:. Ik denk dat die, Killer Queen en Under Pressure wel mijn favorieten van Queen zijn.

En @Tubing, ik vind Bohemian Rhapsody wel echt een fantastisch gemaakt nummer. Alle verschillende stijlen, het enorme bereik van Freddie en de hele compositie. Ze hebben voor dit nummer alleen al 180 stemmen opgenomen, terwijl je toen een 24 sporen recorder hard. En naast die stemmen moesten alle instrumenten ook worden opgenomen. Dus het was een enorme operatie om dit nummer te maken. Over het opnemen van de stemmen hebben ze al 3 weken gedaan.
Het verhaal erachter maakt het ook wel bijzonder. Geen enkele platenmaatschappij wilde eigenlijk met dit nummer aan de haal, dus Freddie gaf het aan een kennis van hem die bij de radio werkte en zei dat hij hem niet mocht draaien. Die draaide hem natuurlijk wel en toen wilden de andere radiostations het nummer ook hebben en werd het een hit.
Ik snap heel goed dat veel mensen het een vreselijk nummer vinden, want het klopt totaal niet met hoe muziek normaliter in elkaar zit. Maar ik vind het wel een meesterwerk.
Dit was mijn spreekbeurt, bedankt voor het lezen.

69 likes

Ja hier zijn ook 2 versies van met de band van Queen, als ze gaan oefenen en het live optreden zelf. Van tijd tot tijd ga ik dit terug kijken (groot GM fan) maar het is allebei fantastisch. Sowieso gm :purple_heart:

11 likes

Dankje!!

4 likes

:sob:

28 likes

Ok niet lachen… ik heb ooit voor mijn oma’s verjaardag samen met mijn moeder Chinees besteld. Voor 8/9 personen.
Die avond kwam een bestelbus voor de deur en die man moest met een karretje de bestelling brengen. Toen zei mijn nicht tegen hem dat het wel veel voor 8/9 personen was. Die man schrok zich rot.
“Jullie hebben voor 30 personen besteld!”

Oeps. Het was ook echt goedkoop dus we hadden totaal geen idee. Maar kennelijk kon je in 2011 voor 100 euro voor 30 personen Chinees bestellen.

@zwaardvis hmmm geef mij maar een man die Hallmark hot is!

39 likes

Dit zou mijn beste verjaardag ooit zijn.

7 likes