Ik hoorde vandaag twee 60±ers in de supermarkt praten en de ene was helemaal blij voor de andere want die had gisteren zijn 1e prik gehad
Shit indd
- Vloer
- Tafel
0 stemmers
.
.
.
.
.
Ik dacht eerst tafel omdat het zo’n scherp hoekje is, maar als je inzoomt zie je op de randen de ribbels van de bank dus nu denk ik vloer
Vloer omdat je in de hoek van de bank de streep naar beneden kunt volgen en er geen andere hoek van de tafel zichtbaar is
Eerst dacht ik tafel, maar ik denk nu toch vloer omdat het lijkt alsof de vloer doorloopt tussen dat spleetje van de twee delen bank
De kans is toch heel klein dat zo’n bank zonder pootjes op de vloer staat?
En er is ook helemaal geen schaduw van de bank op de “vloer”
Is dit de nieuwe jurk
Opzich wel chill dat er niets onder je bank kan vallen
Maar eens. Het zou echt een achterlijk laag bankje zijn anders.
Volgens mij zijn al die redeneringen niet waar omdat de foto hoe dan ook geshopt is. Dit kan niet echt zijn.
Volgens mij is het een kleine bank. De kussens in verhouding met de vrouw lijken ook klein.
Ik dacht zelf tafel maar aan de hand van die ribbels misschien toch vloer.
Gaan we hier ooit het antwoord op krijgen
Ik denk wel dat het zoiets is ja. Maar hoezo doe je dan moeite om helemaal die bankribbels en dat stukje tussen de bank te photoshoppen maar doe je niet even wat schaduw??
De hoek waaronder je de vloer zit lijkt ook niet te kloppen als je kijkt hoe de lijnen lopen dus dat zou wel kunnen ja.
Ik heb ff gecheckt, mijn bank staat ook echt maar 1 mm van de grond, maar ernis hier ook geen schaduw te vinden
interessant
Haha ik vind het grappig, die chick maakt een of andere uitdagende foto en vervolgens praat iedereen over de vloer/tafel ik kom er ook maar niet uit. Een tafel lijkt het me sowieso niet maar er klopt iets niet.
Same! Vooral mijn eerste leek echt op een alien toen hij net geboren was, maar mooi dat ik hem vond!
En op dag 2 drogen ze altijd een beetje in. Toen zei ik tegen mijn kraamverzorgster dat ik mijn baby een beetje op een verschrompelde aardappel vond lijken vanaf dat moment vond ze me maar raar.