Zooo bizar die eerste. Waarom brein? Waarom?
Mijn god, die eerste deed ik ook al-tijd 
Oh no hahaha wie zet dit even op elke ‘je bent een insert plaatsnaam als’ Facebook
Ik toen ik van de week dacht dat ik corona had 
Haha ik woon in zo’n wijk dus misschien moet ik dit nog even snel op alle lantaarnpalen en bushokjes gaan plakken.
Ik vond het grappig, maar tegelijk ook humor voor 6-jarigen, kan toch prima? Las de opmerking van @voortaan ook helemaal niet onaardig, gewoon als grapje
Ah nee maar serieus die eerste. Dat wil ik dan eigenlijk ook nog uitproberen wetende dat het nergens op slaat.

Deze hele post werkt enorm op m’n lachspieren, we hoeven nog niet bang te zijn voor een wereldwijde onderdrukking door A.I. 
auw
trouwens ik heb ooit een praatje gezien over een AI model dat een pneumothorax (klaplong) kon herkennen op thoraxfoto’s, de beste voorspeller was… een thoraxdrain! 
Haha net zoals die A.I. die perfect een melanoom kon aanwijzen, maar alleen maar doordat elk melanoom een liniaal op de foto had en alle goedaardige moedervlekken niet 
Dit soort dingen doen me altijd denken aan epidemiologie onderzoek. Mijn favo conclusie van een epi onderzoek was dat obesitas beschermt tegen het krijgen van een heup breuk in ouderen.
Uiteindelijke argumentatie in het artikel:
door obesitas gebruikten mensen vaker van die scooters, waardoor de minder vaak de kans krijgen om te vallen en daarom minder vaak een heup breken 
Ik hou echt van open deuren intrappen en het presenteren als iets fenomeenaals
(disclaimer dit onderzoek werd gebruikt als voorbeeld hoe je 't niet zou moeten rapporteren)
Nou misschien late reactie maar ik hou ook van deze humor. Moest hardop lachen