Wat dan? Schatje
? Ik heb mn vriend met wie ik al jaren samenwoon er ook gewoon in staan als voornaam achternaam. Voel totaal niet de behoefte dat te veranderen en zou ik niet weten waarin eigenlijk!
Ja, maar niet als Henk Tinder toch? Ik had mijn vriend er ook eerst heel lang als Henk Kroegnaam instaan, maar heb dat op een gegeven moment toch aangepast naar zijn achternaam
HAHAHAHAHAH ik heb niks gezegd
Oh ik dacht dat @NoyraSoturi net als ik niet wist dat Hinge een dating app is! Dat is idd wel bijzonder nu vat ik m
Hahah doet mij weer aan zoiets gelijks denken. Toen ik aan het daten was met mijn vriend had hij mij als “Naam ” in zijn mobiel staan. Ik dacht toen, wow nice hij vindt me heet.
Bleek dat hij iedereen van Tinder zo’n vlammetje achter de naam had gegeven, wist ik veel haha.
Dat doet tinder vanzelf hahaha. Super handig (en confronterend😬) als je ze in je contacten lijst onder elkaar ziet staan haha.
Ik geef ze ook allemaal nog een extra unieke emoji zodat ik weet wie wie is haha. Mijn contactenlijst is een kunstwerk vol verhalen en slechte herinneringen haha
Oooooh ja dat was het! Ik zat net mijn bericht te editen omdat ik al dacht dat het zoiets was hahaha. Ik was nogal nieuw op tinder dus had geen idee.
Wel leuker, dat je ze een unieke emoji erbij geeft hahah
Ik sta na 3 jaar wel nog in de telefoon van mijn vriend als ‘naam volleybal’. Denk niet dat ik daar ooit nog vanaf kom.
Je kan hem toevoegen als ICE? Bij mij staan daar mijn moeder, mijn tante en mijn hematoloog
Mijn tinderdate staat ook nog steeds in mijn telefoon als zijn bijnaam waarmee ik hem beschreef bij vriendinnen. Wel met ICE ervoor gezet. Inmiddels zijn we getrouwd, hebben een kind en een huis samen.
Bij mij staat dat niet in Whatsapp!
En ook de esthetiek van whatsapp van hogere waarde vinden dan niet alleen sterven hahaha
Je kan die in je medisch ID toevoegen in je iPhone. Staat ook mijn bloedtype, gewicht, lengte en andere medische gegevens. Stel dat je bewusteloos bent dan kunnen ze via het homescherm van je telefoon aan je gegevens. @Rockabye @Kauai
Haha dit doet me denken aan zo’n post hier een tijdje terug dat iemand haar buurvrouw in haar telefoon had staan als ‘Graftak’ of iets in die trant, en dat die buurvrouw toen belde omdat haar telefoon kwijt was oid en dat zag Ik weet niet meer wie dat was.
Yes heb ik! Thanks
Dat Brits van die oudjes hahaha zo cute. Zo mooi dit
Edit: lees in de comments dat het nep is boeh haha
Dank je voor het delen, tot tranen aan toe gelachen. Mijn opbrengst, waarbij de tweede de coronacrisis omschrijft