Haha net zoals die A.I. die perfect een melanoom kon aanwijzen, maar alleen maar doordat elk melanoom een liniaal op de foto had en alle goedaardige moedervlekken niet
Dit soort dingen doen me altijd denken aan epidemiologie onderzoek. Mijn favo conclusie van een epi onderzoek was dat obesitas beschermt tegen het krijgen van een heup breuk in ouderen.
Uiteindelijke argumentatie in het artikel:
door obesitas gebruikten mensen vaker van die scooters, waardoor de minder vaak de kans krijgen om te vallen en daarom minder vaak een heup breken
Ik hou echt van open deuren intrappen en het presenteren als iets fenomeenaals
(disclaimer dit onderzoek werd gebruikt als voorbeeld hoe je 't niet zou moeten rapporteren)
Nou misschien late reactie maar ik hou ook van deze humor. Moest hardop lachen
Geen meme maar:
Hier verderop zijn ze ah verbouwen. We hoorden gister wat lawaai, ze bleken ruzie te hebben. Vond vanmiddag dit briefje id brievenbus:
Hij had beter kunnen ondertekenen met Jos The Savage
Haha hij was ook echt ah eind van zijn latijn gisteravond, hij jammerde het uit…
Dit is nog best sympathiek day after
#teamjos
Hahahaha wat een held. This made my day
Kunnen we wat geld inzamelen en Jos namens FF een bloemetje sturen? Wat een savage
Hahaha ik vind dit eigenlijk heel aandoenlijk. Dit heeft hij dus echt zitten typen, is het gaan uitprinten en in brievenbussen gaan stoppen? Dan heeft hij zich wel heel erg schuldig gevoeld. Ben ook teamjos
hahahah KWAL
Ik maak geen grap, ik werd vanochtend wakker en het eerste waar ik aan dacht was Jos.
Moest weer lachen.
Hoop dat hij een fijne dag heeft vandaag
Ach wat heerlijk dit. Jos de schilder
Haha, hoe droog ook dat ze inmiddels een relatie hebben en blijkbaar samenwonen maar ze nog steeds als ‘Marissa Hinge’ in diegenes telefoon staat.
Mijn vriend heeft ook al zijn familieleden met voor en achternaam er in
Dus geen mama of papa maar bijvoorbeeld Jan Jansen en Katrien Kool. Gelukkig sta ik er alleen met mijn voornaam in
Hinge is de naam van een dating app hahaha
Like Melissa Tinder
Heerlijk