Oh wauw dit was ik vroeger
Ken nog steeds zoveel PLU codes
63 courgette
425 tomaat
14 galia meloen
Hadden jullie ook een bonuskaartnummer wat je in kon toetsen als iemand zijn of haar pas was vergeten?
421 sperziebonen
Ik was dit als een klant iets wilde retourneren (die linkse was ik dus).
Gewone cassieres mochten dat niet dus dan moest Ans komen met het speciale sleuteltje om dat te doen.
Haha ik weet de code gelukkig ondertussen niet meer maar ik kreeg er af en toe flashbacks van als ik iemand hoorde zeggen âIk ben mijn bonuskaart vergetenâ. Was inderdaad geestdodend werk, ik zat altijd de hele dag naar de klok te kijken. De minuten kropen voorbij! Toch mis ik het soms als ik stress op het werk heb, dan lijkt het heerlijk om even te zitten en scannen.
2610400000012
Ik heb dit hetzelfde. Soms na een dag van 8+ uur werken achter de kassa was mijn brein gewoon dood, ik zei doei tegen mensen die aan kwamen lopen en zei aub de bon! Als ik geld terug gaf. Niet te doen zombie modus. Als het rustig was moesten wij gaan spiegelen met de vakkenvullers en kratjes stapelen enzo of de band schoonmaken.
Soms lijkt t me nog wel even heerlijk om te doen indd, als je zoân dag heb gehad met veel verantwoordelijkheid en ingewikkelde dingen.
Ok dit is eng. Ik volg die ânieuwsâpagina en zat hem net nog uitgebreid door te scrollen en zag ook deze
Haha vet toevallig! Ik kreeg dit van een vriendin die in de UK woont.
OMG ik wĂst dat het op heel veel nullen 12 eindigde
Same haha, was het begin vergeten maar ben vooral blij dat ik dat eindelijk kwijt aan het raken ben
Mijn favo plu-code was overigens 74 citroen, vond dat getal echt perfect erbij passen, een random enkel geval van synesthesie ofzo haha
Haha ja echt toevallig. En ik hou ervan hoe savage Ieren kunnen zijn richting de UK. Ze plaatsten laatst ook deze:
2610400000012. Ik was 17. Nu 28. Maar ik weet ook de 06 van mn ex nog van toen ik 16 was. Maar t nummer van mn verloofde nu? Geen idee hahaha.
Edit: hahahaha zie nu dat iemand anders me al voor was
Ik weet alleen nog 5 plu plastic tasje
Ik dacht dat dit een meme wasđ
Ik lees dit en er springt direct een 06 in mân hoofd.
Ingetypt bij mân contacten, en het was het nummer van mân smoke maatje van toen ik 15 was . Hij had geen deurbel dus ik belde hem altijd op zân mobiel, maar dat heb ik ook al 12 jaar niet meer gedaan.
Hahha. Het is een screenshot van een soort Ierse versie van de Spelt. Het zit dus wel in die richting