Haha ik zag dit nummer en dacht gelijk BONUSKAART
Ik weet ook nog bijna alle plucodes inderdaad
Soms keek ik op appels naar die stickers waar de plu code op zat en dan gingen mensen ook altijd “dat is een appel”
Ja Fucking duhhhhhhhhhh
Of als t perzik/nectarine seizoen was en mensen er altijd van overtuigd waren dat ze een perzik hadden terwijl er geeen haartjes op de schil zaten.
Kan me dan ook weer ergeren aan de caissières die het verschil niet weten tussen een conference peren of doyenne du comice. Daar zit toch echt zoveel verschil tussen.
Wat heeft dat met luiheid te maken? Hier moeten ze een random getal scannen en scannen ze ook gewoon dingen van boven. Thank god gaan ze niet m’n hele boodschappentas overhoop halen om onderin te graaien naar een citroen ofzo.
Officieel moet je als je een steekproef doet juist producten van de hele kar pakken, omdat als je alleen de bovenste laag controleert mensen 3/4 van de kar niet scannen maar alleen de bovenste 10 producten. Maar a ik snap heel goed waarom veel supermarktmedewerkers dat niet doen hoor haha, zou daar ook echt geen zin in hebben.
Van een kar zou ik het niet zo erg vinden, maar ze komen natuurlijk pas als ik alles met precisie in m’n tas heb gedaan en elke mogelijke vrije centimeter heb benut
Tot karma toeslaat en alles voortaan smerig smaakt
Doet me denken aan toen ik net achter de kassa zat ik een tijdje andijvie als krop sla aan had geslagen totdat een klant heel boos op me werd (waarom ook echt?) Sorry meneer mijn moeder kocht altijd voorgesneden andijvie wist ik veel!!
Hahahaha ja ik had precies dit ook met andijvie
Ik moest even opzoeken hoe andijvie eruit ziet Wie koopt dat nou NIET voorgesneden?!
512 bananen toch?
En mensen die boos werden als perzik aansloeg als hEt NeCtArInEs ZiJn. Die krengen kostten altijd hetzelfde en waren altijd samen in de bonus dus ik ging geen onderscheid maken hoor
Je groentecollega destijds denk ik wel
haha shit hier heb ik dus NOOIT bij stil gestaan. Dat we geen extreem overschot aan nectarines hadden mag dus een wonder wezen
Ah nee joh, wordt vaak genoeg geteld