Ik zag laatst deze viooltjes!
En een trommel en een fluit?
Edit: oh lol dacht het reactie was op de post erboven en bleef in verkaardagsliedjesthema
Ik werk bij een klantenservice en die âDaaR ZijN zE gOeDkOpErâ en âVoLgEnS dE wEbSiTe WaS hEt Op VooRRaaDâ zijn echt stories of my life.

Dit!!! Op het werk hebben wij allemaal aparte bureaus met kasten tussen dus iedereen zit een beetje apart. Maar vanaf ik begin te eten, zijn er bepaalde collegaâs die dit een uitnodiging vinden om te komen kijken??
âWat eet je?â âWat zit daar in?â âOh dat zou ik toch niet zo klaarmaken.â âWelke kruiden heb je gebruikt?â âEet je nu weer dat?â âŠ
Laat mij met rust terwijl ik eet 
Dit ja
ik gebruik mân pauzes het liefst als moment voor mezelf maar anderen vinden het juist een uitstekend moment om bij je langs te komen en bij te praten 
1 van de vele redenen waarom ik never nooit meer op kantoor wil werken. Thuiswerken 4 life.
Ik at een keer tomatensoep met een broodje met kaas en ik dipte dat broodje in de soep. Toen zei een collega GATVER AHH WAT VIEEEES! eh?? Hou je mening voor je. Toen gingen 2 andere collegaâs zeggen dat dat juist lekker was en toen ontstond er een hele suffe discussie. Sowieso mensen die moeten verkondigen dat wat jij eet zij niet lusten of vies vinden. Ja boeiend jij hoeft het niet te vreten.
Een collega zegt standaard âwat heb jij voor blerf?â
Ben echt blij dat ik thuis werk.
Wat stom. Hoe reageer je dan?
Ongelooflijk hoeveel meningen collegaâs plots kunnen hebben over eten.
Of erger als ze willen proeven en dan zeggen: âde rijst moest nog 30sec langer gekookt wordenâ. âNiet veel kruiding heâ.
Ga weg 
Of toen ik eens een bepaalde week een paar dagen lunch kocht van de winkel. âJij kookt niet veel meer hĂ©?â Aaaaaaaaarghhh
Wow, ik heb dat echt nog nooooit ervaren met collegaâs⊠thank god.
Sowieso willen proeven. Blijf met je klauwen van mijn eten af!!!
Oh my god. Vreselijk. Ik had ook ooit een collega en zij deed altijd 2 zakjes cacao poeder in haar glas. En sheehz het is idioot hoevaak ze daar een opmerking over kreeg. Laat dat mens gewoon. En wij mochten dat gewoon onbeperkt gebruiken.
Dan zeg ik wat het is en vraag ik âoh heb jij weer een bammetje kaas?â (is meestal zo of een pizzabroodje van de ah terwijl de collegaâs die âblerfâ mee hebben, dingen eten als hummus, gnocchi, risotto etc).
Haha lol herkenbaar, van die types die 6 boterhammen met kaas meenemen elke dag. Word je toch gek van!