Where yo memes at? #2

Whaha so true, heb allemaal van die hippe maar halfdode planten in m’n huis

Ik bij m’n verhuizing 1 jaar geleden: planten overal!! :star_struck: :heart_eyes:
Ik nu: planten overal… :cry: :disappointed:

13 likes

Haha die is denk ik gemaakt nav deze

image

Maar soms denk ik ook echt, het is eigenlijk helemaal niet logisch om te verwachten dat een plant binnen kan groeien? Maar toch proberen he haha

32 likes

Geen meme maar ik heb zo hard gelachen om deze

33 likes

Hahaha herkenbaar :sweat_smile:

3 likes

aaa5126

34 likes

Geen meme maar ik ga zo stuk om deze vent hahahaa

22 likes

Ja maar

image

72 likes

afbeelding

31 likes

afbeelding

74 likes

afbeelding

83 likes

20210330_123654
Ik zag laatst deze viooltjes!

40 likes

En een trommel en een fluit?

Edit: oh lol dacht het reactie was op de post erboven en bleef in verkaardagsliedjesthema

19 likes

Ik werk bij een klantenservice en die “DaaR ZijN zE gOeDkOpEr” en “VoLgEnS dE wEbSiTe WaS hEt Op VooRRaaD” zijn echt stories of my life.

11 likes

afbeelding

19 likes

afbeelding

47 likes

Dit!!! Op het werk hebben wij allemaal aparte bureaus met kasten tussen dus iedereen zit een beetje apart. Maar vanaf ik begin te eten, zijn er bepaalde collega’s die dit een uitnodiging vinden om te komen kijken??
“Wat eet je?” “Wat zit daar in?” “Oh dat zou ik toch niet zo klaarmaken.” “Welke kruiden heb je gebruikt?” “Eet je nu weer dat?” …
Laat mij met rust terwijl ik eet :mad:

41 likes

Dit ja :sob: ik gebruik m’n pauzes het liefst als moment voor mezelf maar anderen vinden het juist een uitstekend moment om bij je langs te komen en bij te praten :sob:

3 likes

1 van de vele redenen waarom ik never nooit meer op kantoor wil werken. Thuiswerken 4 life.

4 likes

Ik at een keer tomatensoep met een broodje met kaas en ik dipte dat broodje in de soep. Toen zei een collega GATVER AHH WAT VIEEEES! eh?? Hou je mening voor je. Toen gingen 2 andere collega’s zeggen dat dat juist lekker was en toen ontstond er een hele suffe discussie. Sowieso mensen die moeten verkondigen dat wat jij eet zij niet lusten of vies vinden. Ja boeiend jij hoeft het niet te vreten.

27 likes

Een collega zegt standaard ‘wat heb jij voor blerf?’
Ben echt blij dat ik thuis werk.

3 likes