Where yo memes at? #2

Wat stom. Hoe reageer je dan?

Ongelooflijk hoeveel meningen collega’s plots kunnen hebben over eten.
Of erger als ze willen proeven en dan zeggen: “de rijst moest nog 30sec langer gekookt worden”. “Niet veel kruiding he”.

Ga weg :cry:
Of toen ik eens een bepaalde week een paar dagen lunch kocht van de winkel. “Jij kookt niet veel meer hé?” Aaaaaaaaarghhh

5 likes

Wow, ik heb dat echt nog nooooit ervaren met collega’s… thank god.

12 likes

Sowieso willen proeven. Blijf met je klauwen van mijn eten af!!!

5 likes

Oh my god. Vreselijk. Ik had ook ooit een collega en zij deed altijd 2 zakjes cacao poeder in haar glas. En sheehz het is idioot hoevaak ze daar een opmerking over kreeg. Laat dat mens gewoon. En wij mochten dat gewoon onbeperkt gebruiken.

1 like

Dan zeg ik wat het is en vraag ik ‘oh heb jij weer een bammetje kaas?’ (is meestal zo of een pizzabroodje van de ah terwijl de collega’s die ‘blerf’ mee hebben, dingen eten als hummus, gnocchi, risotto etc).

2 likes

Haha lol herkenbaar, van die types die 6 boterhammen met kaas meenemen elke dag. Word je toch gek van!

3 likes

Wow ik schrik van dat zoveel collega’s zich bemoeien met andermans lunch?? Doe even normaal :joy:

6 likes

Haha ik vind het eigenlijk erg dat ik het herkenbaar vind. Ik had ook een collega die in het verleden aaaaltijd zei als ik soep at. Oh nee bah ik lust geen soep! Ja oke en dus? Loop verder :joy:

4 likes

Mijn directe collega en ik hebben tussen onze bureaus een ladenkastje. Daar bewaren we onze snacks. En zoooo vaak dat random collega’s dan commentaar hebben op onze snacks. Hallo laat ons. Je hebt er toch geen last van.

6 likes

Op mijn vorige werk kreeg ik ook altijd opmerkingen als ik salade mee had als lunch.
Een greep:
“Jeetje eet je nu alweer salade?!”
“Eet je ook wel eens iets ongezonds?”
“Ohhh ik eet echt geen konijnenvoer hoor!!”
“Vind je dit nou echt lekker?”
“Nou ik eet wel een extra saucijzenbroodje voor jou hiehaho”

Echt van die mensen die zelf altijd boterham met kaas of grillworst eten :cry:

20 likes

Ooeh dat klinkt nice! Wat voor snacks liggen er? :blush:

1 like

Had ik ook heel vaak. Ik zei dan gewoon: ja, ik eet dit idd omdat ik het soort voedsel wat jij naar binnen werkt echt niet te vreten vind.

Niet dat ik dat echt perse vond, maar pff… je kan toch ook gewoon niks met die opmerkingen. Gaat nergens over.

1 like

Ligt eraan waar we zin in hebben! De bovenste lade zijn over het algemeen koekjes. Rond kerst zijn het dan kransjes ofzo. De middelste is de zoete lade. Daar liggen dan diverse soorten snoep. En de onderste is de chips- en zoutjeslade. Genoeg afwisseling is belangrijk!

60 likes

Dit klinkt alsof jij het kantoorlevel uitgespeeld hebt :star_struck:

14 likes

Inderdaad, wat hopen ze ook dat je er op terug zegt? Nou Gerard, nu je het zegt dit konijnenvoer is inderdaad niet te vreten

7 likes

Ik heb eens een manager gehad (bij een zwaar onderbetaalde entreelevel baan )die elke middag voor 15 euro vreten ging halen bij de traiteur.

Toen ik weer eens crackers met pindakaas zat te eten, want geen geld, vroeg hij oprecht waarom ik nooit een “gezonde lunch” haalde tussen de middag.

Ik werd zo boos dat ik zei, ‘omdat je me 9 euro bruto per uur betaald.’

Hij heeft nooit meer iets tegen gezegd…

145 likes

dit is echt goals

1 like

En toen kreeg je een loonsverhoging toch?

1 like

Ik moet toegeven dat de snackkast ook het grootste gemis is met thuiswerken nu. Ik kom nog wel op kantoor maar te weinig om optimaal te snacken.

3 likes