Where yo memes at? #2

Ja ik zie alles en ook jouw screenshot van daarnet!

Huh!

Anyway bij mij zijn alle foto’s/plaatjes van het forum, alle topics, verdwenen.

Ik ga slapen morgen weer een dag :joy:

2 likes

Ja ik deel met alle liefde een screenshot maar die zie je niet :pensive::pensive:

5 likes

Net als rucola, verschrikkelijk. Al gooi je het in ELKE maaltijd de zak gaat NOOIT leeg. Ik verdenk rucola er ook van dat ze zich stiekem vermenigvuldigen elke keer dat ik naar die zak kijk of er alleen maar aan denk.

39 likes

Sommige mensen willen liever niet dat er het woord ā€œbezetā€ staat omdat dat ze doet denken aan de oorlog (de bezettingstijd). De gemeente stelt daarom voor om in plaats daarvan je initialen op te schrijven. Maar als het probleem is dat sommige woorden onbedoeld naar de oorlog verwijzen dan is SS natuurlijk niet veel beter. :full_moon_with_face:

4 likes

Ze zegt letterlijk ā€œik snap de grap nietā€ (verder ben je natuurlijk vrij het een kutgrap te vinden maar dat is niet wat er stond).

image

ZO herkenbaar (ik was de hond) :joy:

68 likes

:joy: en ik ben het salesteam!
(Sorry daar voor)

7 likes

We missen hier alleen nog de support medewerkers die ik was/ben. Van alle kanten het gezeur :sob::sob::sob::sob:
@LaPetiteRobeNoire

7 likes

SmartSelect_20210427-112134_Facebook

40 likes

Dit!! Ik heb op mijn werk in mijn la snoepjes liggen, vooral veel smaken van Napoleon want die vinden ik en een collega lekker. Nu is die la wat ā€˜bekender’ geworden als in: meerdere mensen komen snoep halen. Dat vind ik niet erg maar soms ook die opmerkingen: ooh je hebt alleen maar harde snoepjes, oh er ligt niet veel meer in, oh heb je niet … Dan denk ik bij mezelf: je kan ook gewoon zelf iets meebrengen en het er dan inleggen?! Een keer heb ik dit ook gezegd en dan voelen ze zich wel lullig volgens mij

21 likes

Hahaha wauw ik kan er niet bij hoe aso dit is? Ik zou echt met stomheid geslagen zijn. Begin lekker een concurrerende la met zacht snoep als het aanbod je niet aanstaat, hans!

49 likes

Haha, ik voel me aangesproken :joy:. Ik maak het mezelf soms zo moeilijk :roll_eyes:.

1 like

Except me die nou eens de rest van haar huis moet Marie Kondo’en ipv alles strategisch wegknippen

Het is ook aso en vaak zijn mijn collega en ik ook erg verbaasd dat mensen zoiets zeggen.

3 likes

Ik zou gewoon zeggen ā€œje hoeft niet te pakken he, je kan ook zelf iets kopen wat je wel bevaltā€ met zo’n hoofd erbij :slightly_smiling_face:

14 likes

Of niks zeggen maar wel zo kijken :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

5 likes

Ik had dus precies deze reactie in mijn hoofd :joy:

2 likes

Oooh everytime en dan na de meeting direct uitbarsten :joy:

IMG-20210427-WA0000

24 likes