Where yo memes at? #2

:joy: en ik ben het salesteam!
(Sorry daar voor)

7 likes

We missen hier alleen nog de support medewerkers die ik was/ben. Van alle kanten het gezeur :sob::sob::sob::sob:
@LaPetiteRobeNoire

7 likes

SmartSelect_20210427-112134_Facebook

40 likes

Dit!! Ik heb op mijn werk in mijn la snoepjes liggen, vooral veel smaken van Napoleon want die vinden ik en een collega lekker. Nu is die la wat ā€˜bekender’ geworden als in: meerdere mensen komen snoep halen. Dat vind ik niet erg maar soms ook die opmerkingen: ooh je hebt alleen maar harde snoepjes, oh er ligt niet veel meer in, oh heb je niet … Dan denk ik bij mezelf: je kan ook gewoon zelf iets meebrengen en het er dan inleggen?! Een keer heb ik dit ook gezegd en dan voelen ze zich wel lullig volgens mij

21 likes

Hahaha wauw ik kan er niet bij hoe aso dit is? Ik zou echt met stomheid geslagen zijn. Begin lekker een concurrerende la met zacht snoep als het aanbod je niet aanstaat, hans!

49 likes

Haha, ik voel me aangesproken :joy:. Ik maak het mezelf soms zo moeilijk :roll_eyes:.

1 like

Except me die nou eens de rest van haar huis moet Marie Kondo’en ipv alles strategisch wegknippen

Het is ook aso en vaak zijn mijn collega en ik ook erg verbaasd dat mensen zoiets zeggen.

3 likes

Ik zou gewoon zeggen ā€œje hoeft niet te pakken he, je kan ook zelf iets kopen wat je wel bevaltā€ met zo’n hoofd erbij :slightly_smiling_face:

14 likes

Of niks zeggen maar wel zo kijken :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

5 likes

Ik had dus precies deze reactie in mijn hoofd :joy:

2 likes

Oooh everytime en dan na de meeting direct uitbarsten :joy:

IMG-20210427-WA0000

24 likes

Hahahaha het lef van sommige mensen. Zo’n collega hebben wij er ook tussen. Die klaagt dan dat we geen vegan snoep hebben. Terwijl zij gwn van een andere afdeling is en echt sporadisch eens met ons moet werken. Daaag daar houden wij geen rekening mee bij de aanvulling van onze stash.

8 likes

Het allerallerergste vind ik als iemand trakteert en iemand dan gaat reageren met oh nee, lust ik niet of bah nee. Ik vind dat onvoorstelbaar en vond dat ook altijd echt heel zielig voor de persoon die trakteerde. :pleading_face:

16 likes

https://www.instagram.com/reel/COLJBDdjSDB/?igshid=pwp63cffd1v2

Ik kom echt niet meer bij om deze :rofl:

8 likes

Tickety tack, click clack!

2 likes

En een beetje wappie trekt er ook thee van. Geen vaxx meer nodig!

afbeelding

26 likes

image

62 likes