en ik ben het salesteam!
(Sorry daar voor)
We missen hier alleen nog de support medewerkers die ik was/ben. Van alle kanten het gezeur 

@LaPetiteRobeNoire

Dit!! Ik heb op mijn werk in mijn la snoepjes liggen, vooral veel smaken van Napoleon want die vinden ik en een collega lekker. Nu is die la wat ābekenderā geworden als in: meerdere mensen komen snoep halen. Dat vind ik niet erg maar soms ook die opmerkingen: ooh je hebt alleen maar harde snoepjes, oh er ligt niet veel meer in, oh heb je niet ⦠Dan denk ik bij mezelf: je kan ook gewoon zelf iets meebrengen en het er dan inleggen?! Een keer heb ik dit ook gezegd en dan voelen ze zich wel lullig volgens mij
Hahaha wauw ik kan er niet bij hoe aso dit is? Ik zou echt met stomheid geslagen zijn. Begin lekker een concurrerende la met zacht snoep als het aanbod je niet aanstaat, hans!
Haha, ik voel me aangesproken
. Ik maak het mezelf soms zo moeilijk
.
Except me die nou eens de rest van haar huis moet Marie Kondoāen ipv alles strategisch wegknippen
Het is ook aso en vaak zijn mijn collega en ik ook erg verbaasd dat mensen zoiets zeggen.
Ik zou gewoon zeggen āje hoeft niet te pakken he, je kan ook zelf iets kopen wat je wel bevaltā met zoān hoofd erbij 
Of niks zeggen maar wel zo kijken

Ik had dus precies deze reactie in mijn hoofd 
Oooh everytime en dan na de meeting direct uitbarsten 

Hahahaha het lef van sommige mensen. Zoān collega hebben wij er ook tussen. Die klaagt dan dat we geen vegan snoep hebben. Terwijl zij gwn van een andere afdeling is en echt sporadisch eens met ons moet werken. Daaag daar houden wij geen rekening mee bij de aanvulling van onze stash.
Het allerallerergste vind ik als iemand trakteert en iemand dan gaat reageren met oh nee, lust ik niet of bah nee. Ik vind dat onvoorstelbaar en vond dat ook altijd echt heel zielig voor de persoon die trakteerde. 
https://www.instagram.com/reel/COLJBDdjSDB/?igshid=pwp63cffd1v2
Ik kom echt niet meer bij om deze 
Tickety tack, click clack!
En een beetje wappie trekt er ook thee van. Geen vaxx meer nodig!