Where yo memes at? #2

Nope. Toen ben ik een andere baan gaan zoeken :sweat_smile:

14 likes

Of het eeuwige ā€œben je op dieet?ā€ :sob:

4 likes

Ik at ooit een chilli met veel bonen en groenten en avocado topping, was echt m’n lievelings lunch destijds, en toen vroeg een collega ā€˜zit er vlees in?’ dus ik ā€˜oh nee, ik geloof dat het veganistisch is zelfs’ waarop hij vervolgens kotsgeluiden ging maken…

16 likes

O deze ook altijd ja :mad:

Echt zo belachelijk… En ik ben niet eens veganistisch, ik at gewoon toevallig iets waar geen vlees of kaas of iets anders dierlijks inzat. Alsof deze gast nooit een banaan, patat of oreos eet???

Ohja, ik had ook een keer een collega die in reactie op m’n chilli zei dat ik altijd zo ongezond at met m’n warme lunches, terwijl ze haar witte boterhammen met kaas at. Weet niet wat m’n chilli mensen heeft aangedaan.

Tenzij iemand vis opwarmt in een gedeelde magnetron moeten mensen zich echt met hun eigen eten bemoeien.

24 likes

Jeetje wat gĆŖnant, echt domme vraag. Een collega werkte eerst bij een ander bedrijf waar de prijzen in de kantine gerelateerd waren aan je salaris waardoor je als stagiair of starter dus goedkoop super goed kon eten en als hoge manager dus duurder. Vond ik echt een goed idee.

37 likes

Ja zeker met stage vergoeding toch duur bij elkaar, maar als je een keertje wilt wel fijn dat het dan niet zo duur is. Ik bedenk me nu trouwens ook dat ik bij een bedrijf heb gewerkt waar je iets van 1,5 per dag betaalde maar dan mocht je ook van alles pakken en twee keer per week was er iets speciaals. Vond ik ook heel fijn omdat daardoor iedereen in de kantine at, echt gezellig haha

1 like

60e6188

a3b8bc2

ce2178b

33 likes

Ah ja, ik liep ergens stage voor 150 bruto per maand. Een klein bedrijf waardoor ik ook de boodschappen vaak deed, dat moest met een potje wat we zelf moesten bijleggen maar dat kwam vooral van de stagiaires en de 2 vaste werknemers, eigenaar en zijn dochter legde niets bij. Waardoor mijn gehele stagevergoeding naar de lunch ging.

6 likes

Ik ga echt helemaal stuk om die laatste. Die is zo droog :rofl:

4 likes

Haha ik vind dit eigenlijk een hele grappige opmerking om terug te zeggen :joy:

2 likes

Hahahaah ja ik ook het duurde ook even voordat ik hem snapte :joy:

2 likes

Stuk

afbeelding

74 likes

Haha

1 like

Ik snap het niet want ik zie iets niet geloof ik?

afbeelding

Zijn dit de nieuwe memes van de keizer :frowning:

Edit: Wow wacht ik voegde een screenshot in maar die plaatst dus niet, is dat het!
In dit hele topic geen plaatje meer te zien :sweat_smile:

2 likes

Ik snap de grap niet denk ik? Er staat dan SS? Wat is daar grappig aan :flushed: of is dit gewoon zwarte humor?

1 like

SS is niet handig als bezet al niet goed valt

1 like

Ja ik weet wat het is haha maar ik vind het gewoon niet grappig maar dat ligt aan mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Haha nou ja dat de oplossing je initialen er neer zetten slechter kan uitpakken denk ik. Of het echt grappig is… :sweat_smile:

1 like

OkƩ Guys wacht jullie kunnen dus gewoon plaatjes zien? Watskeburt

1 like