Where yo memes at? #2

Had hier nog nooit van gehoord en moest het even opzoeken maar :pleading_face::pleading_face::pleading_face: wat lief

44 likes

Hahaha dat is wel echt zo

21 likes

Ik was aan het typen dat dit beter is dan jager-verzamelaar zijn maar hmm een beetje plantjes plukken lijkt me op zich wel wat.

1 like

45 likes

44 likes

43 likes

Haha Windows XP, ik kan me herinneren dat dit nog best nieuw was

12 likes

opeens snap ik waar al die kinderboeken over pratende konijnen/eekhoorns/etc vandaan komen want die dier ziet er wel echt uit alsof het je beleefd een kopje thee in een gebloemd kopje gaat aanbieden

15 likes

Haha dit was letterlijk ik en mijn kat toen ik hem weer zag na 3 maanden buitenland :clown_face:

26 likes

@Eddie hahahahahahah sorry maar is wel zo :joy::speak_no_evil:

98 likes

Hahahaha dit lijkt wel en stil uit een slechte comedi film

6 likes

Ooh, die foto kende ik niet.

Als ik me niet vergis is Dutroux kunnen ontsnappen omdat hij een ongeladen pistool van een agent heeft kunnen afpakken en daarmee diezelfde agent mee heeft bedreigd.

Niet alleen is Dutroux na zien ontsnapping gevonden door een Boswachter, hij is ook ooit gepakt door de tip van een tienerjongen die de nummerplaat van zijn cambionette heeft onthouden. Zo hebben ze Sabine & Laetitia kunnen bevrijden.

3 likes

Die mens sliep en zal in de war geweest zijn.

2 likes

Wat flauwe memes voor de zondagavond! Edit: er is iets mis gegaan de grootte, excuses😅

50 likes

uitgesproken: dieje mens

Ik zal het misschien beter aanpassen naar De rijkswachter.

3 likes

Ik zie nu een Belg al snuffelend door amerika fietsen

4 likes

De Burgemeester van Samson was ooit de echte burgemeester van de gemeente waar mijn ouders wonen! Edit: is hij blijkbaar nog steeds

10 likes
4 likes

69 likes

Beetje flauw maar vond het wel grappig

82 likes