Mijn vader noemde hem ook wel ‘onze Jurgen’ of ‘de Jurgen’ hahaha
Weet je dat je foto’s heel eenvoudig kan cropped zodat het niet driekwart zwarte pagina is?
Laf it. Had ik ook op gestemd.
Ja ik vind dat ook, vroeg me zelf af hoe je het goed kon uitleggen. Maar goed gelukt
Nee dat dan ook weer niet? Zoiets?
Intussen heeeeeeel hard hopend dat er geen vraag komt…
Ugh ik ken hem, hahaha.
Haha geen leuke man?
Ik snap hem niet maar wil hem wel snappen. Dit lijkt me een meme die populair is bij mijn vrienden. Kan iemand het uitleggen ?
Uitleg
Je ziet nu veel gebeuren dat antivaxers allerlei ziektes en aandoeningen proberen te relateren aan het Corona-vaccin om zo te “bewijzen” dat het niet goed voor je zou zijn. À la “mijn oom is vorige week gevaccineerd en nu heeft hij een hartaanval gekregen, het vaccin veroorzaakt hartaanvallen!!”, en nog veel raardere dingen. Dat is natuurlijk onzin, die dingen hebben niks met elkaar te maken (dan was dat echt wel naar voren gekomen tijdens het testen). En zo maken ze er nog veel raardere dingen van, bijvoorbeeld dat je menstruatiecylus verstoord zou kunnen worden als je in de buurt van een gevaccineerd persoon staat.
Deze tweet maakt die mensen een beetje belachelijk door te suggereren dat het vaccin veroorzaakt dat je op legoblokjes stapt (iets wat heel pijnlijk is en er wordt vaak grappend gezegd dat dat het ergste gevoel is wat er bestaat) en daarom dus slecht voor je gezondheid is.
Ohja ik snap het !! Grappig