Oh die kreeg ik ook net van mm vader
Max doet me denken aan een kat die waar ik woon heel beroemd is.
Hij maakt regelmatig uitstapjes naar de frituur, bibliotheek, woonzorgcentrum, café, school, kerststal, kerk, hij was er ook bij toen de kinderen hun eerste communie deden.
Ook gaat hij graag mee als hij wandelaars of fietsers ziet. Een paar weken geleden was hij zover met fietsers mee gelopen dat de politie hem thuis terug heeft afgezet
Hahaha serieus? Super cute Sowieso vraag ik me vaak af wat katten allemaal doen als ze buiten zijn, maar blijkbaar doen ze meer dan ik op een gemiddelde dag haha.
Ah
Ik stuur mijn vriend altijd memes door uit dit topic en hij noemde me bij vrienden zijn ‘memelord’ dus thanks allemaal! Ben helemaal trots!
ja haha hij kijkt ook zo sip
& @LoLLeKeN Ik zag het volgende laatst ook op Facebook voorbijkomen. Naast dat het een bijzonder verhaal is, ook echt een dotje. Ook echt 230 km., bizar. https://www.facebook.com/daplepelstraat/posts/1269768643413204
Dat is nog een andere , het is ook wel een rosse maar die van mij noemt Voske.
Zal is kijken of ik het artikel van de krant nog ergens heb. Edit: gevonden
Haha lijkt wel een eigenschap van rode katers. In Groningen loopt er ook een en die heet Nemo. En de kat van Sanne vogel loopt ook overal bij iedereen naar binnen en iedereen kent hem haha.
Ik zou zo graag een rosse kat willen maar zijn niet echt makkelijk in het opvoeden/luisteren heb ik al gehoord. (volledig off topic btw )
Grappig, in mijn dorp loopt er ook zo’n rosse kat rond! Toulouse