Where yo memes at?

I DID IT

42 likes

Ik kon het niet op een sony xperia. Pas nu ik een oppo heb.

Oh nee joh, het was niet vervelend bedoeld! Ik ben zelf gewoon te lui om naar die screenshots te gaan turen. Maakt verder toch niks uit hoe het hier staat.

1 like

Bij mijn samsung s8 kan het niet direct op de printscreen. Alleen vanuit de galerij

Thanks mam!

18 likes

Oh die kreeg ik ook net van mm vader

2 likes

34 likes

15 likes

Steeds als ik memes zie heb ik de drang om ze hier te posten :joy:

41 likes

37 likes

13 likes

:joy:

18 likes

Max doet me denken aan een kat die waar ik woon heel beroemd is.
Hij maakt regelmatig uitstapjes naar de frituur, bibliotheek, woonzorgcentrum, café, school, kerststal, kerk, hij was er ook bij toen de kinderen hun eerste communie deden.
Ook gaat hij graag mee als hij wandelaars of fietsers ziet. Een paar weken geleden was hij zover met fietsers mee gelopen dat de politie hem thuis terug heeft afgezet :grin:

31 likes

Hahaha serieus? Super cute :grin: Sowieso vraag ik me vaak af wat katten allemaal doen als ze buiten zijn, maar blijkbaar doen ze meer dan ik op een gemiddelde dag haha.

14 likes

Ah :frowning:

Ik stuur mijn vriend altijd memes door uit dit topic en hij noemde me bij vrienden zijn ‘memelord’ dus thanks allemaal! Ben helemaal trots!

71 likes

ja haha hij kijkt ook zo sip

1 like

& @LoLLeKeN Ik zag het volgende laatst ook op Facebook voorbijkomen. Naast dat het een bijzonder verhaal is, ook echt een dotje. :heart_eyes: Ook echt 230 km., bizar. https://www.facebook.com/daplepelstraat/posts/1269768643413204

2 likes

38 likes