Where yo memes at?

Maar als je daar sven svensson heet, is het dan hetzelfde als in IJsland, dat je gewoon vernoemd bent naar je vader of niet?

31 likes

Mijn oom heeft ook zo’n naam hahaha echt wat dachten mn grootouders

54 likes

Ik zie het probleem niet zo met die namen en vind het eigenlijk best logisch :woman_shrugging:. De naam Arend of Piet of whatever is waarschijnlijk al heel lang in de familie. Toen achternamen ontstonden hebben zij mogelijk gekozen voor de naam van hun vader (Piet Arendsz). Die kreeg een zoon en noemde hem Arend, naar zijn vader. En zo had je Arend Arendsz. Ik vind het juist wel wat moois hebben, namen die van ver terug van generatie op generatie over gaan. Wij hebben in de familie ook namen die van generatie op generatie overgaan (dan niet in combinatie met een vergelijkbare achternaam) en ik zou dat ook wel willen voortzetten.

Disclaimer: misschien slaat dit nergens op, maar zo stel ik me dat altijd voor.

6 likes

25 likes

23 likes

Die had ik ook gedeeld op mij verjaardag, maar ik voelde me meer jarig dan ooit :sweat_smile: iedereen deed extra moeite met kaartjes en cadeautjes voor de deur zetten haha!

7 likes

59 likes

Wow, intens.

1 like

34 likes

15 likes

geen idee hij stond zonder uitleg op ik_ihe.

Maar de desinfecterende handzeep met karamel en zeezout is nog wel te koop, want mensen klagen dat ze er plakkerige handen van krijgen.

3 likes

15 likes

32 likes

21 likes

63 likes

Wow die eerste, zo confronterend :joy:

5 likes

Huh, ik snap deze echt niet? :sweat_smile:

1 like

de man = a piece of trash

2 likes