Where yo memes at?

In de media maar ook irl zie je vaak koppels waarbij de vrouwelijke helft goed verzorgd is met veel aandacht voor haar, makeup en kleding en de man er dan een beetje onverzorgd bij staat in zijn klofje.

6 likes

35 likes

Waarom die geblurde foto en naam? Mag hij geen faam vergaren door deze tweet :cry: (niet dat jij dat hebt gedaan, denk ik)

Hahaha hij is van The Best Social dus al redelijk bekend en doet zelf niks anders dan grappige tweets delen voor zijn werk.

2 likes

25 likes

60 likes

That bitch

29 likes

Excuse me voor de lelijke woorden die deze jongen gebruikt maar kijk hoe savage van Wilders lol

113 likes
2 likes

14 likes

20 likes

images (1)

5 likes

19 likes

Aka de nieuwe quiz (die ik morgen daadwerkelijk laat maken) omdat er vorige keer veel liefhebbers waren: quizizz.com/join?gc=050694

51 likes

Dit was echt leuk! Maar ik denk dat ik ook je lessen had moeten volgen.

1 like

Bij deze moet je voor 3 vragen wel de lessen hebben gevolgd. Dat was bij die vorige niet het geval (of was het meer algemene kennis die je moet hebben als je Nederlands hebt gehad op school) . Maar vanuit didactisch oogpunt is het beter om die lessen te integreren in de quiz, zodat ze volgende keer denken ‘had ik maar opgelet’. :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik vind die negatieve vragen onder tijdsdruk zo lastig, dan heb ik het weer fout omdat ik heb gemist dat het ‘niet bijpassend’ moet zijn :sleepy:

2 likes

Ik vind dit echt zo leuk!

Points 10890

Current Rank 3/20

En de vragen die over je lessen gingen had ik gewoon goed, wilde gok :joy:

1 like

Ik ga heel goed op deze memes

1 like

Ok volgende keer ben ik er ook

1 like