Laf it!! Mn vriend haat die dingen want: Rotterdams
Tsja, mama’s roots he. Dus een beetje Rotterdams moet in dit huis
Boekje van Nijntje in het Rotjeknors is ook present trouwens
Wordt deze ergens verkocht?
Zoveel webshops verkopen die dingen voor echt veel geld. Ik word er echt boos van! Zoiets zet je toch in 5-10 min in elkaar? Maar ja, ze zullen vast iets van inkomsten moeten genereren om te kunnen blijven bestaan. Gelukkig heb ik via via iemand kunnen supporten die het ook zelf maakt en er een redelijke prijs voor vraagt.
Wat? Keukenrol was het toch??
€20?!
Gelukkig heb ik al die dingen in huis
Dat ei ding vind ik zo ergerlijk. Ligt er toch helemaal aan wat voor fornuis je hebt, welke temperatuur de eieren zijn, of je ze met koud of warm water opzet
Ja dit met twee minuten heb ik gewoon een rauw ei hoor.
Klopt! Hierdoor hadden wij de eerste keren dat we met inductie kookten, elke keer snoteieren. We hadden er niet aan gedacht dat het water sneller kookt dan op vuur en dat dus de eieren minder tijd hadden om te stollen😅
Huh je gooit eieren er toch pas in als het water kookt dus dan maakt het toch niet uit? Ik snap het niet, plz lach me iet uit.
Ik doe eieren voor het water al in de pan. Vervolgens doe ik er net zo veel water in als dat de eieren “hoog” zijn. Dus de eieren zitten al in de pan wanneer het water opwarmt.
Edit: ik ga even een polletje aanmaken. Ben benieuwd wat de meerderheid doet haha.
dit is gewoon een Nederlandse vertaling van een Engelse/Amerikaanse tweet die al 847485x op BuzzFeed voorbij is gekomen…
Overigens niets ten nadele van jou dat je hem hier post hoor, maar ik vind het zo jammer dat dit soort posts zo nageaapt worden alsof diegene het zelf heeft meegemaakt. Natuurlijk weet je ook bij de originele post niet of het echt gebeurd is, maar nu weet je zeker dat het gewon gejat is
Zo heeft een vriendin van mij ook ooit eens verteld over haar engelsdocent die vroeg of ze een spreekbeurt wilde doen over Youth in Asia. Dus zij had dat gedaan en toen zei de docent: ik bedoelde Euthanasia, maar je krijgt wel een voldoende omdat je verhaal wel heel interessant was.
Note: dit is dus precies een meme/tweet die ook altijd in van die buzzfeedlijstjes staat
Hahaha jeetje wat genant als je zo’n verzonnen verhaal vertelt en de ander gewoon weet dat het een broodje aap verhaal is.
ik vraag me dan altijd af of het uberhaupt wel waar gebeurd is
als tumblr de orginele bron is, zou het misschien nog wel kunnen ook??
Ik wist ook echt niet hoe ik moest reageren, volgens mij heb ik toen ik een dag later die meme weer voorbij zag komen een screenshot gestuurd naar haar met iets van ‘Hahaha, je bent niet de enige’