Die bovenste ben ik echt
2020 heeft ons toch nog iets moois gebracht: Leo memes
Gisteren nog Kind is 18 maanden, dat is gewoon EXACT 1,5 jaar
Grrr precies dit. Na 12 maanden is het gewoon 1 jaar hoor ik snap ook niet hoe je kan onthouden hoeveel weken je baby is, ik was iig de tel kwijt na 4 maanden
Hahah ik vond dit ook altijd zooo irritant maar nu ik zelf een kind heb maak ik me er soms ook schuldig aan. Mijn kind is 14 maanden () en dan voelt het toch niet goed om te zeggen ze is 1? Misschien omdat ze zich zo enorm ontwikkelen in korte tijd dat een maand al zoveel verschil kan maken? Een jaar en 2 maanden vind ik dan weer te lang met uitspreken. Bij exact hele en halve jaren zou ik dan weer niet de maanden zeggen
.
Haha ja maar buitenstaanders boeit het toch niet of ze 12 of 14 maanden is? Hangt er wel beetje vanaf wie het vraagt natuurlijk, maar bij mensen zonder kinderen zou ik gewoon afronden op halve jaren. Of zeggen: ze is in juli 1 geworden.
Ruim een jaar, zou ik dan zeggen.
Maar de toehoorder weet 9 vd 10 keer niet wat dat verschil inhoudt denk ik? Of nou ja ik kan geen verschillende kenmerken verzinnen tussen een kind van 12 maanden of 14 maanden haha
Nee dat klopt het heeft voor de ander weinig toegevoegde waarde het is denk ik meer voor mezelf? Ook een stukje gewenning omdat je voor dat eerste jaar het altijd in maanden uitdrukt. ik zie niet voor me dat ik het nog zeg als ze 23 maanden ofzo is.
Haha ik betrapte mezelf er dus op dat ik gisteren zei dat m’n kinderen 23 maanden schelen van elkaar
Wie zet er nou weer ‘een halve kg komkommer’ op z’n boodschappenlijstje? Ik zou zo iemand gelijk weer blokken
Dacht ik ook meteen bij die hoeveelheden, vet nep lijstje om deze meme opzettelijk te ‘creëren’.
Het is toch gewoon een grapje om zijn aandacht te trekken hahaha not so serious