Where yo memes at?

38 likes

Hahaha ik liet die babyshark aan m’n vriend zien. En ik zong ondertussen ook het liedje erbij. Heeft hij een hekel aan. “en dan dat blije gedoe van jou erbij” :joy:

6 likes

40 likes

60 likes

die laatste hahaha, ik ga echt stuk :joy:

3 likes

Maar als een paar kerels de hele avond je drinken betalen ga je toch niet aan het einde van de avond hun geld ervoor geven? Of begrijp ik de meme niet. Of is het dat ze verwachten dat je mee naar huis gaat?

1 like

Ik denk dat laatste, het idee dat je dan iets aan ze verplicht bent/ze verwachten dat je met ze meegaat.

4 likes

Haha, moest hardop lachen bij dat meisje na haar schooldag en die derde self-care day

2 likes

Hahaha Nee ik vatte het op zoals @Indigo zegt!

Oh wat naar, nooit over nagedacht. Is hun eigen schuld, ik ga me niet verplicht voelen om met een gozer naar huis te gaan als hij m’n drankjes heeft betaald. Is toch zijn fout?! Halleluja hell no. Zeg ik gewoon dan recht in z’n gezicht hoor. Waarom niet?

Hahaha die laatste!! Zo waar.

1 like

21 likes

Wow, die Mona Lisa!

1 like

45 likes

37 likes

Alleen kijk ik dan nooit zo maar eerder :face_with_symbols_over_mouth::triumph::angry:

2 likes

26 likes

Hahaha deze stuurde ik naar m’n vader nadat hij me (per ongeluk) op de grond had geduwd met basketballen, vond mezelf hilarisch :joy: ik voelde me ook echt dat kind op het moment zelf

3 likes

25 likes

85 likes