Where yo memes at?

@LaPetiteRobeNoire jullie zijn zeker geen iPhone eigenaars? :stuck_out_tongue: ik wel en heb juist vaak het idee dat mensen dan gaan verantwoorden waarom zij geen Iphone hebben want dat werkt allemaal kut en aPpLE Is SoWiEsO KuT

22 likes

Oh bij mij is dit echt andersom. Eerst voorzichtig alle zoutjes van één stokje afknabbelen, dan het stokje opeten, en zo door naar de volgende.

5 likes

Haha ja. Als ik op mijn laptop (MacBook) aan het werk ben en iets doet het even niet, wat overigens meestal is omdat ik een foutje maak en niet door de laptop komt, waardoor ik geërgerd zucht kan je de klok er op gelijk zetten dat m’n vriend daarna zegt “tsja, Apple hè?” :geek:

7 likes

Jawel, 2 iphones gehad en weer terug naar samsung :joy:

Ik heb dit met mensen

11 likes

Oh met mensen heb ik het omgekeerd

Uggo’s hebben meestal een betere persoonlijkheid omdat ze er actief aan hebben moeten werken, hele knappe mensen zijn toch vaak “gefeliciteerd met je gezicht” en verder weinig te bekoren.

24 likes

Te snel gereageerd, dit was een betere reactie geweest

1 like
9 likes

49 likes

Haha m’n vriend en ik zijn de laatste dagen echt in de ban van dit liedje, vind deze van Eminem ook super grappig: Flip flap

6 likes

33 likes

Toen ik studeerde en vooral met ‘beta-mensen’ omging was het toch andersom. Dat ik hele betogen moet aanhoren waarom Apple zo kut was en dat mensen alleen Apple-producten aanschaffen voor de lewks. :joy:

2 likes

Maar dat is toch ook gewoon zo? :wink:

52 likes

73 likes

37 likes

46 likes

15 likes

Het is en blijft een raadsel dat ik die serie überhaupt heb aangeklikt en in 2 dagen (!) heb afgekeken omdat ik nooit dat soort programma’s kijk en al sinds corona niet iets heb gebinged. Bovendien vond ik de mannen in die serie helemaal niet aantrekkelijk en alleen sommige kleding van de vrouwelijke personages vet en houd ik niet van Parijs. :joy:

11 likes

Ik denk alleen dat een vervolg geen succes bij mij is als alles weer bij het oude is. :stuck_out_tongue:

14 likes