Where yo memes at?

@anon42392789 @Oprah haha saaaame.
Ook echt in een paar dagen weggekeken.

Whyyyyy tho

2 likes

image

Screen Shot 2020-10-17 at 22.52.49

19 likes

Dus, een mustsee omdat het van slechtheid goed is? Asking for a friend

Hahahaha die van Emily in Paris is zo waar.
Ik vier dagen geleden na aflevering 1: ‘Jezus wat kut, dit ga ik niet verder kijken hoor.’
Ik drie dagen later: ‘ennn klaar’ :woman_shrugging:

8 likes

Yes en even mooie beelden van Parijs te zien. Plaatsen waar ze vlak naar elkaar zijn en dan weten dat die ver uit elkaar liggen is gewoon grappig :grin:

Emily in paris is zo kut. Maar toch kreeg ik kippenvel toen die Sean paul dude of hoe hij ook heet, zn trash show gaf hahahaha.
Verder dacht ik steeds als je zo into social media bent waarom zijn je fotos dan zo kut , doe niet zo facking preuts , waarom rookt iedereen zo overdreven , en waarom zijn al die mannen zo meh…

2 likes

Hahaha ik snap oprecht de haat niet mbt Emily, nee het is geen hoogstandje maar kijkt toch heerlijk weg als je even geen zware kost wilt :crazy_face:

12 likes

Dat is toch precies wat iedereen zegt😅

Het is echt uitermate beroemd gemaakt, maar het is zo extreem dom dat het leuk is.

Ja iedereen zegt dat het dom is en slecht. Maar dat vind ik dus niet perse

Emily in Paris is echt verschrikkelijl cliché. En de outfits zijn zo 2007 Gossip Girl. Ik vind de Franse mannen in de serie ook helemaal niet aantrekkelijk. En Emily is zo dom dat ze na een keer niet weet welke verdieping ze woont.

Ik wil meer seizoenen. :grinning:

28 likes

28 likes

Mind is blown

32 likes

Ik moet meteen hieraan denken haha

2 likes

Ik heb deze weleens naar een vriendin gestuurd die een stomme opmerking maakte over mn vega burger haha

50 likes

65 likes

Geen idee een patat mayo zou logischer zijn geweest. :upside_down_face:

4 likes

34 likes

Ik krijg het filmpje niet hier geplakt maar hij is zo grappig :joy:

13 likes

Whahahaha die kikker, zo droog

1 like

Ik weet niet of je dit moet opvatten als anti-maatregelen of gewoon op een humoristische manier omgaan met de situatie in combinatie met Halloween. Ik interpreteer het als het laatste.

56 likes