Aaaaaah die puppers!
Komt zelf in een hemd en bretels… Maar gelukkig wist hij wel snel dat er niet gewipt zou worden
ah yes het reality museum is weer geopend
Hahahaha
Haha lol, mijn eerste gedachte was, gatver die auto stinkt naar hond en zit vol haren.
Hoe hij dat kind dichterbij lokt (inclusief fluiten) doet me denken alsof hij een hond lokt
Hahahaha omg ik heb ooit ook zo’n moment gehad. Onze jongste slaapt bij ons in bed en toen ik 's nachts was wezen plassen stond hij bovenaan de trap met z’n knuffel in zijn hand. Viel bijna van de trap af van de schrik en hij ging keihard lachen
Hahahah ik heb ook ooit zoiets gehad. Was ergens logeren en omdat er weinig slaapplekken waren, hadden ze voor mij een matras in de kamer van een van de kinderen gelegd. Midden in de nacht werd ik wakker met het gevoel dat ik werd bekeken. Staat dat kind aan mn voeteneind en doodstil met giga ogen naar me te staren terwijl hij zn teddybeer zo aan een poot vasthoudt
Omg om dat kikkerplaatje heb ik echt hysterisch zitten/liggen lachen.
Weg
Smakeloos
Daar verschillen we van mening over. Maar heb hem al weggehaald, geen behoefte aan een discussie hierover.
Er is een chinees gerecht met kip en ei dat echt mother and child reunion heet
Paul Simon heeft een liedje geschreven met die naam toen hij het op een menu zag staan (maar het gaat niet over het gerecht)
Ik snapte het vooral niet? Wil je het nog uitleggen.
Het was een gebraden deel van een dode kip, een omelet en een gekookt ei. ‘family reunion’
Hahahahhahahhahahahahahahahhahah