Where yo memes at?

Haha ja idd, ik heb er nog veel meer maar wil niet zo enorm spammen.

2 likes

Doen!

Die schoen ook, zou dat een extra exemplaar zijn, of heeft ie de hele winkel doorgelopen met maar één schoen aan? Zoveel vragen, hahahaha! :joy:

4 likes

61 likes

Dat er nog geen mensen zijn gestikt in hun masker is mij een raadsel

13 likes

Ik ging het meest stuk om die waterfles en die schoen. En je stikt toch compleet met die schoen zo. Hij heeft misschien gedacht, kut, heb geen mondkapje laat ik mn sneaker op mn gezicht zetten.

8 likes
7 likes

Die persoon in de groene plastic cape en het groen gasmasker is low key badass tho

8 likes

Ik ga helemaal dooood om dat feesthoedje hahahahaha .

24 likes

Hahahaha zo grappig dat de persoon met de snorkel ook echt de snorkel heeft dichtgemaakt :rofl:

9 likes

Omg zo irritant he, ik stuur dat door naar iemand die in milaan woonde en sinds kort in London. Krijg ik geen antwoord van, hihaho, maar ‘is that in amsterdam?’ Ik heb nog niemand met deze vorm van mondmaskers gezien en niet heel nederland is amsterdam ei.

Sommige van die maskers zijn overduidelijk om gewoon te fucken maar ah zoals dat opa’tje met dat plastic om zn hoofd, vind ik ergens zo aandoenlijk.

4 likes

Haha, dat heb ik dus ook! Ik verzin allemaal verhalen rondom die foto’s waarom ze zo rondlopen. Thanks, ik ga dood van het lachen hier. :joy:

2 likes

Ja hoe geniaal zou het zijn als we van al deze mensen ‘the story behind my mask’ kregen.

5 likes

@Jumpsuit de hele dag komt dat feesthoed maskertje weer in mn gedachte en zit ik in mezelf te giegelen. Hoe kan je nou geen mondkapje hebben maar wel een feesthoedje.

14 likes

Haha ik heb dat dus met die waterfles. Dat hij dacht, oh ik heb een lege waterfles en ik moet zo nog naar de supermarkt. Ik maak wel ff een gat erin. En dat hij die dan over zn hoofd trekt en de winkel inloopt. Haaahaha

1 like

45 likes

24 likes

Moest vandaag even naar de Action. Ben 5 minuten binnen geweest maar toch zag ik meerdere mensen met hun mondkapje niet over de neus. Ik wil ze dan eigenlijk deze meme laten zien:

42 likes

Dat is dus gewoon het sophisticated broertje van (Zover een slurf uit je broek classy kan zijn.)

26 likes

Ahw wat een lief piemeltje

8 likes

76 likes