Where yo memes at?

Dat is weer eens wat anders dan een spies zullen we maar zeggen…

4 likes

Hahaha ik begin te denken dat ik gewoon slechte humor heb nu :joy: Dat viel mij idd ook op, maar het punt was meer dat iemand zegt :’ Zie je hierom haten we nou Nederlanders’ en dat iemand dan reageert met:’ Ik douw babi pang pang (dat ook nog haha) in je reet’. Wat nou niet echt iets is om te zeggen om de reputatie van nederlanders omhoog te halen en ons meer likeable te maken haha :joy:

5 likes

Ik ga echt al een halfuur stuk om de kop van die kat haha

33 likes

Geniaal :joy:

Ik zit mijn brein nu te pijnigen, dit liedje ken ik, maar waarvan?

1 like
2 likes

Wauw, dat was gewoon ergens in de krochten van mijn geheugen vermist geraakt. :crazy_face: maar nu herinner ik het me weer. Dank!

Edit: ohhh ik denk nu ook ineens aan de ringtones die waarvan gemaakt werden en deze shit die vooral veel op de Duitse tv was.

2 likes

Wahahahah deze is geweldig!!

1 like

Hahahah omg jeugdsentiment

Waarom maak ik ook gewoon dezelfde hoofdbewegingen als die kat :joy:

4 likes

Die zin is een quote uit Mastermovies. Dus altijd grappig op elk moment. Of leg ik nu iets uit wat je al lang weet?

64 likes

27 likes

Ik begrijp hem niet…zie het niet geloof ik?

1 like

dat bruine ding wat ze vast heeft is een dildo ofzo

6 likes

volgens mij is het gewoon een dunne oude mensen arm? Maar lijkt t extreem op een piemel

24 likes

Hahaha ja het is oma’s arm van bovenaf gezien (pols en hand aan onderkant foto) maar omdat die arm zo dun is met veel aderen lijkt het op een stijve piemel met ballen onder/eikel bovenin :joy::joy::joy::joy:

7 likes

Dat is haar oma

8 likes

NEE HAHAHAHAHAHAHA omg wat erg, ik zag dat er dus echt niet in T_T

33 likes

Haha nee @Salty denk ik ook niet en daar ga ik nog meer stuk van

7 likes

Ik moest hem juist vergroten om er een oma-arm in te herkennen :face_with_hand_over_mouth: dirty mind.

1 like

Die laatste had me echt doen huilen van t lachen haha

33 likes