Where yo memes at?

Ik dm je op insta

1 like

16 likes

Haha zijn gezicht ook

Geen meme maar ik ging echt stuk om dit :joy:

’Niet de haan uit het verhaal’

32 likes

:raising_hand_woman:t3: snap het helemaal

57 likes

Ik vind het zo jammer dat dit mij nooit overkomt in het echte leven, ik wil ook puppies knuffelen.

25 likes

Deze had ik al eerder geplaatst. Hij kwam weer langs en ik moet alweer lachen :sob::joy:

21 likes

Zelfde geld voor Duitsers, vooral de oudere generatie. Ik was een tijd geleden op het station van een grote Duitse stad waar ook een vliegveld zit. Ik ging naar een service balie en ik ging er vanuit dat ze iig basis engels spraken. Kreeg ik als antwoord KEIN IENGLIES. Ok DOEI.

2 likes

Jaa ik ook :frowning_face: Ik ga af en toe expres een stukje lopen in de duinen of bossen waarvan ik weet dat er veel honden komen, dan komt er vaak wel een naar me toe die ik kan aaien hahah

5 likes

25 likes

Deze past wel in hetzelfde thema (wel janken om hoe accuraat dit is haha)

40 likes

Nee 2 zinnen niet maar ik moest een heel verhaal uitleggen. Ik vind dat die lui basis engels moeten kunnen verstaan. Op dat station loopt van alles nederlanders belgen fransen spanjaarden. De jongens voor me kon die man ook al niet helpen dat waren fransen. Als je in een plaatselijke supermarkt werkt ok.

2 likes

31 likes

ugh, Duitsers zijn echt mijn grootste frustratie op werk. Ik werk in een restaurant in Nijmegen waar dus heel veel Duitsers komen en de oudere generatie verwacht idd echt ff dat ik vloeiend Duits met hun ga praten. Als ze dan boos worden omdat ik het niet begrijp (que?) heb ik al geen zin meer om mijn basis Duits te gebruiken hoor. Vorige week ook een man die iets wou wat ik niet kende. Begon hij dat woord maar steeds luider te schreeuwen. Toen zei ik luid terug ‘Je kan het wel harder gaan schreeuwen maar dat betekent niet dat ik het ineens begrijp hoor’. Die man helemaal over de zeik. Prima dat je geen Nederlans/Engels kan, maar doe gewoon ff normaal. Ik kan tenminste Engels. Kon die man wel van de trap duwen :triumph:

Word gewoon weer boos als ik eraan denk haha

7 likes

42 likes

12 likes

image

24 likes

19 likes

20 likes