Where yo memes at?

Onze hond thuis loopt ook zo met zn achterpoten (of ja niet helemaal hetzelfde, meer alsof ie dronken is, heel sneu wel) en ik heb deze net doorgestuurd naar mn familie met ‘Trap er niet in!’ erbij :flushed: Arme hond.

Mijn zusje probeert momenteel zwanger te worden :sob:

9 likes

Hè getver nee waarom

1 like

21 likes

:joy::joy:

1 like

32 likes

25 likes

Hahahaha die kat, wat erg! :joy:

5 likes

Hahahaha omg ga stuk in de trein, wtf

1 like

true
zo waar :confused: :sob:

61 likes

Ik vind dat zo eng want kinderen zijn goudeerlijk.

Ik ben altijd bang dat dan de definitieve bevestiging van al Mn onzekerheden uit zo’n kindermond komt. “Waarom ben jij zo lelijk?” Of zoiets. Ik vermijd ook altijd oogcontact, veel te bang voor kinderwaarheid :sob:

21 likes

Toen ik 6 was heb ik aan een vriend van mijn vader gevraagd waarom hij zo dik was “je bent nog dikker dan mijn oom en die is al heeel dik”. Heb er nog steeds spijt van :pensive:

22 likes

Het is een publiciteit dingentje omdat ikea een samenwerking heeft met sonos.

1 like

Mijn nichtje tekende een keer mijn zus na, mn zus was toen een jaar of 14 en had acne. En mn nichtje was iets van 5 denk ik? Ze had allemaal rode stippen/rondjes op haar gezicht getekent. Vergeet het nooit weer.
Ik moet zeggen dat ik van mezelf weet als ik achterop het zitje op de fiets zat ook onbekenden heel lang ging aanstaren, net zolang tot diegene uit mn zicht was. Had echt geen reden. Was meer een soort challenge voor me.

1 like

26 likes

FB_IMG_1567600074170

35 likes

Omgggg die laatste :astonished::joy:

3 likes

Ik hou mij sterk aanbevolen voor gouden eeuw memes

16 likes

Gouden eeuw? het is nu zeventiende eeuw hoooooor

2 likes

Nee bijzondere eeuw!!!

1 like