Where yo memes at?

In de post van @Leuk123 staat een twitterlink. Dan kom je bij een tweet, en 1 van die antwoorden op die tweet zie je een man op een trampoline. Die moet je kijken, komt de hond vanzelf :joy::joy:

Edit, weer gekeken, ik jank weer :sob::sob::joy:

3 likes

Hou opp :joy::sob::joy::sob::joy::sob::joy:

4 likes

47 likes

72 likes

33 likes

19 likes

FB_IMG_1572348379811

26 likes

52 likes

Dit was echt het beste aan single zijn.

2 likes

Zoooo echt hoor!! Echt alles lag daar, haha.

1 like

Zo waar. Want de kat ligt mee op mijn helft. :frowning:

1 like

Ik kwam gister via een subreddit op een andere subreddit over “sounding” (waarbij mannen buisjes/stokjes van verschillende maten in hun plasbuis duwen) en nu kan ik in dit plaatje niks anders meer zien dan materiaal om dit mee te doen.

Ohhhhhh mijn god :flushed: ik ben dit uiteraard meteen aan het bekijken

Ja, buisjes zijn nu voor eeuwig voor mij verpest (ik hoop dat dit niet overkomt als kink-shaming, want iedereen moet lekker zelf doen wat hij/zij wil)

Wauw ik wauw!! Ik ben sprakeloos. Ik wist niet dat dit een ding was. Sommige mensen stoppen er hele lanzen in

3 likes

afbeelding

37 likes

Boooh dat klinkt echt pijnlijk :scream:
Ik heb het opgezocht op Google, maar die stalen rietjes lijken ook echt op die sounding buisjes brrrr…

1 like

Auw, ik krijg pijn in mijn kruis als ik er alleen al aan dénk :anguished: een vriendin werkt als verpleegkundige en krijgt met enige regelmaat patiënten die iets bizars in hun achterste hebben gestopt. Echt je kunt je het zo gek niet bedenken :no_mouth:

1 like

Hahaha :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: dat is wel echt even pech hebben dat er nét een wortel heel onhandig op de grond lag :crazy_face:

1 like

Ja en dat die wortel heel toevallig rechtop stond. :joy: