Where yo memes at?

afbeelding

37 likes

Boooh dat klinkt echt pijnlijk :scream:
Ik heb het opgezocht op Google, maar die stalen rietjes lijken ook echt op die sounding buisjes brrrr…

1 like

Auw, ik krijg pijn in mijn kruis als ik er alleen al aan dénk :anguished: een vriendin werkt als verpleegkundige en krijgt met enige regelmaat patiënten die iets bizars in hun achterste hebben gestopt. Echt je kunt je het zo gek niet bedenken :no_mouth:

1 like

Hahaha :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: dat is wel echt even pech hebben dat er nét een wortel heel onhandig op de grond lag :crazy_face:

1 like

Ja en dat die wortel heel toevallig rechtop stond. :joy:

het is gebeurd, ik ben op een winterpeen gevallen

41 likes

62 likes

Al-tijd. En dan staat het weer duizend jaar in je 'Continue watching" lijst :roll_eyes:

9 likes

Daar kan je hem wel weer uit verwijderen!

Ja, of je bent gothic Cynthia. Die weet wel het een en ander over wortels in kruizen.

1 like

28 likes

Hahaha ik ga stuk om patatje KRUIDIGE FRIETSAUSDRESSING. Echt geen idee dat dat bestond

9 likes

Omijngod ik had laatst seks met iemand die dat chill vindt en hij haalde zo’n setje tevoorschijn (niet tijdens de seks hoor) van “weet je wat dit is?” en ik zat daar zo van

14 likes

Omg credits naar jou!! :heart::heart:

ze Kent de maker :sweat_smile:

1 like

“Kijk eens wat ik heb meegenomen”
“OMG een metalen rietje save the turtleees”
“Ehh… nou eigenlijk…”

28 likes

Sksksksksksk

10 likes

gsffpiou3ov31

19 likes

Haha! Ik kende hem al wel langer en vind hem wel heel lief, en hij veroordeelt mijn kinks ook niet gelukkig, dus ik heb het bij inwendig schreeuwen gehouden :sweat_smile:

3 likes

Ik durf niet te googlen maar ken het niet, wat is ‘sounding’ dan? Het nut? Is het gewoon de kick of lekker of moet je erdoor plassen, maakt het een geluid, trilt het? So confused.:face_with_raised_eyebrow:

2 likes