Hahaha ik ga stuk om patatje KRUIDIGE FRIETSAUSDRESSING. Echt geen idee dat dat bestond
Omijngod ik had laatst seks met iemand die dat chill vindt en hij haalde zoān setje tevoorschijn (niet tijdens de seks hoor) van āweet je wat dit is?ā en ik zat daar zo van
Omg credits naar jou!!
ze Kent de maker
āKijk eens wat ik heb meegenomenā
āOMG een metalen rietje save the turtleeesā
āEhh⦠nou eigenlijkā¦ā
Sksksksksksk
Haha! Ik kende hem al wel langer en vind hem wel heel lief, en hij veroordeelt mijn kinks ook niet gelukkig, dus ik heb het bij inwendig schreeuwen gehouden
Ik durf niet te googlen maar ken het niet, wat is āsoundingā dan? Het nut? Is het gewoon de kick of lekker of moet je erdoor plassen, maakt het een geluid, trilt het? So confused.
Same. Ik durf het ook niet zelf op te zoeken, ben nog getraumatiseerd van de nagelschaar - tand meme
Noooo! Zie het meteen weer voor me wilde net gaan slapen haha
Hahahaha door al jouw vragen moet ik aan een soort stemvork denken.
āEven mn penis stemmen hij klinkt wel heel vals nuā
Haha sorry, ik moet echt 9 van de 10 keer dat ik op dit topic klik denken aan die meme. Dat geluid van een gebroken kies is ook zo vies ja
Sounding is eigenlijk gewoon iets in je plasbuis steken. Door de zenuwen daar, voelt dat lekker (en je kan er ook de prostaat mee stimuleren), en dan met name het op en neer bewegen of ronddraaien van het staafje. Je kan de dikte ook opbouwen (dus met een smal staafje beginnen en steeds iets groter gaan), maar het is zeker niet zonder risico (vooral infecties, maar je kan jezelf ook intern verwonden). āSoundingā komt van de naam van een medisch instrument (āsoundā, volgens mij is dat een sonde, maar ik ben niet zo thuis in de Engelse medische termen). Vrouwen kunnen het in principe ook doen, maar het zijn vaker mannen.
Voor zo ver ik weet, is het dus niet de bedoeling dat je erdoor plast (volgens mij zijn de dingen die daarvoor gebruikt worden, niet hol, maar ik spreek hier niet uit ervaring) (dat zijn trouwens dilators).
Nouja gewoon�
Ik heb ooit een katheter gehad maar holy moly wat is dat naar. Ik kan me niet voorstellen dat je daar vrijwillig iets in steekt. Nmsmvpe.
Ja en vooral waarom??? Het geeft toch geen opwindend gevoel ofzo?
Thanks dat je tussendoor memes post. Soort afleiding van de plasbuis ellende
Hahaha, nouja, ik was moderator op een forum voor seksuele voorlichting. Dan lees je weleens iets . Ik verbaas mensen wel vaker met mijn kennis van specifieke termen of ongebruikelijke voorkeuren. Maar over het algemeen heel weinig uit eigen ervaring
.