Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Haha, maar nu niet meer …

nouuuu Nathan was ook hartsvriendinnen met anita(?) na twee dagen dus je weet het niet

4 likes

Haha heb t nu pas kunnen kijken en tegelijkertijd dit topic lezen was echt heel leuk :joy:

Nou, ik verwachtte wel een Horace eigenlijk. Kom je nog Horace?

Misschien ff briefie schrijven

2 likes

Ik heb het pas vanmorgen kunnen kijken en ik vond het wel een leuke aflevering. Was niet erg enthousiast bij de aankondiging van de kandidaten, maar dat valt me tot nu toe ook wel mee eigenlijk.

3 likes

Ik denk dat hij het wel weet en dat er van tevoren een beetje tactisch gekeken wordt wanneer het rode scherm tevoorschijn komt. De ene keer als eerste, andere keer als laatste, beetje in het midden.
Maat dat weet ik niet zeker haha misschien doet hij de namen ook wel willekeurig.

1 like

Ik kijk ook altijd op de klok dan, als er nog 5 minuten te gaan zijn verwacht ik dat de eerste drie schermen groen zijn… Maar dit is niet waterdicht verder.

Klop klop
Wie is daar
Mol kandidaat
Mol kandidaat wie?
Geen idee ik ken dr geen een.

1 like

Ik hoop dat ze in goeie Tsjechische traditie de dochter van Andries Knevel nog even defenestreren.

Wat een onuitstaanbaar type.

9 likes

Was Remco nou degene die begon te miepen “iemand van jullie heeft mij er uit geschoten!!!” tijdens het lasergamen?

Ja dat had Rocky gedaan volgens hem.

Oh dan was hij mijn bec chill dat hij er uit is

1 like

Ik heb geen idee op wie ik in moet zetten 🤷

1 like

Ik ga het tijdens de aflevering maar doen denk ik :thinking:

Ik heb vorige week niet goed ingezet, blijkbaar :sob: heb nu al 10x gecheckt of punten echt zijn ingezet.

1 like

Fuck vergeten die vraag op maandag te beantwoorden :joy:
Nu nog in 22 min beslissen op wie te stemmen. Ff andere fora afgaan brb

1 like

OOK NOG VERGETEN. Ik kan beter opgeven.

2 likes

Ik heb ook echt geeeen idee op wie ik punten moet zetten :woman_shrugging:Op wie heb jij punten ingezet?

• Charlotte
  • Erik
  • Florentijn
  • Joshua
  • Ali Eilish
  • Marije
  • Renée
  • Rocky
  • Splinter

0 stemmers

ik zit klaar hoor! en ik vind het gezel als jullie zuur doen dus vooral niet opkroppen!

2 likes

Yes daar gaan we! Nieuwe aflevering, nieuwe poging tot namen leren

2 likes