Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Het is Nathan!!

9 likes

Ik denk ook Nathan

Ik weet dus echt niet wie de mol is. Ik hoop nathan of miljushka en dat een van hen de mol is en de andere de winnaar dan

1 like

Het is rob! Doet nooit wat, alleen maar verwarring zaaien. Volgens mij heeft hij echt 0 euro voor de pot verdiend. Nathan daarentegen verdient nog wel eens wat!

Ik snap echt niet dat iedereen op leonie zat!

9 likes

Dat hoorde ik ook! Maar nee, dus…

Dat hoeft niet hoor, die vragen zijn zo divers, het kan ook anders vallen.

Ik weet het nog steeds niet… Rob of Nathan.

Morgenochtend maar meteen de nieuwste video van Wouter op youtube checken, die pluist alle afleveringen elke week goed uit

Ja, zo duidelijk aan die tafel!

1 like

Wel echt blij dat Leonie eruit is!

3 likes

Wat was er aan die tafel dan? Ik vind rob voornamelijk altijd heel koeltjes reageren. Plus dat verwarring zaaien áltijd. Net als leonie direct roepen bij zo’n rekenopdracht, binnen een seconde ben je dan al die bedragen kwijt natuurlijk. En elke keer die bedragen noemen. Oke jij hebt 50 dan wissel ik mijn 100 in voor 10 en doe jij die 60 bij de 300. Haha echt wtf. Oh en dan die hoed altijd waar ie zich letterlijk achter verschuild. Heel opvallend. Er was toen ook zo’n zin die genoemd werd: de mol verschuild zich, letterlijk en figuurlijk.

1 like

Ik zit sinds de eerste aflevering op Nathan. Leonie was super klungelig tijdens opdrachten (portofoon die het niet doet etc) maar volgens mij deed ze het soms expres om verdacht te lijken. Vorige seizoenen was er bijv ook gedoe met de portofonen. Maar godddd kan niet wachten tot de finale

Hij had als eerste in de gaten dat je een ander een fout antwoord kan geven. Zo kun je voorkomen dat een ander een punt wint. En hij hoefde zelf geen punt te winnen, want de mol hoeft geen groene vrijstelling te hebben. Als ik het goed gevolgd heb, heeft hij geen goed antwoord gegeven.

1 like

Kijkt iemand Moltalk? Blijkbaar toen Mil die vrijstelling won vroeg ze aan Nathan “deed je dat nu expres?”

Oh en het lijkt alsof Nathan dan “tuurlijk” mimed.

1 like

Ja vreemd. Maar ik zag geen tuurlijk eigenlijk

1 like

Ik zou het wel vet vinden als Mil en Nathan allebei de mol zijn, maar vraag me af of ze zoiets zouden doen

1 like

Dit lijkt me echt niet haalbaar. Veel te ingewikkeld met de testen.

Is volgende week nu al de finale? Nog twee afleveringen toch?

Maar wat ik nu pas bedenk. Had die politie nog een functie bij de fietsopdracht? Of was dat gewoon serieus pech.

1 like

Ik ging natuurlijk toch even googelen op “wie is de mol 2020 Harry Potter”

Eerste hit: https://www.ad.nl/deventer/droom-komt-uit-voor-deventer-zanger-rob-dekay-wie-is-de-mol-stond-bovenaan-mijn-bucketlist~a51897c5/

*“Hoe wapen je je tegen al die nieuwsgierige ‘Molloten’? *
,Ik maak de vergelijking met Harry Potter. Als je Harry Potter leest, wil je ook niet dat gelijk duidelijk is wie Voldemort is. Als ik dat gelijk verklap, is het spel afgelopen. Dat is een uitgangspunt dat helpt.””

Ben ik nu officieel in tunnelvisie modus beland?

2 likes

Mijn waardering voor Rob stijgt nu wel.

1 like
morsecode hint Nathan

Deze hint is wel mooi. In spoiler voor mensen die het niet willen zien.

7 likes