Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ja ik zag ‘m, maar snap niet waarop ze baseren dat de spatie een bolletje is haha?

Die Harry Potter muziek was echt weer genieten🙌🏻

1 like

Nou jongens ik heb me net toch ineens een theorie bedacht. Rob heeft altijd een lillek hoedje op, net als de mol in alfred jadokus kwak.

Graag gedaan.

13 likes

Snap niet dat er zoveel “heisa” is over die interactie tussen nathan en mil. Ze kan toch ook vragen of hij expres het verkeerde antwoord had opgeschreven (in de hoop dat ze zou ruilen)? Ik zie de diepere betekenis niet.

:o heisa? Waar? Heb ik gemist denk ik

Ja heisa is niet echt het goede woord daarom aanhalingstekens, maar zag t hier en in de moltalk (heb vandaag pas terug gekeken) en op Twitter dat het iets zou betekenen, maar ik zou dus niet weten wat.

Oh die ga ik zo terugkijken dan! Schrok al, mijn 2 favoriete kandidaten

Hahahaha dat zoontje van Nathan die een soort Moltalk doet maar hij noemt het Mattalk :joy::heart_eyes:.

6 likes

Zit er weer helemaal klaar voor

Ik ooook😏

1 like

Ik ben zo bang dat ik vandaag al mijn punten verlies :joy:. Dus beter ga je door Nathan!!

1 like

Ik denk echt dat veel mensen hun punten verliezen vandaag (behalve ik want ben ze al kwijt :frowning: )
De enige waarvan ik denk dat hij het sowieso niet is is Buddy, maar bij de andere 3 kan ik me echt wel voorstellen dat mensen daar alles op inzetten

yoo

Het is vandaag al de finale en in een promo zag je dat ze alle vier voor Rick stonden toen hij zijn eindpraatje deed, dus ik denk niet dat we van iemand horen dat die niet de mol is. .

Moet ff proberen sneaky mee te posten/lezen want vind het altijd leuk om jullie commentaar te lezen, maar vriend vindt het irritant als ik op m’n telefoon zit hehe

Volgende week toch?

1 like

Maar het kan toch bijna niet dat ze allemaal (ja behalve de mol) op Leonie zaten? En zij dan alsnog meer fout had op de test

Nee ze krijgen nog executie. Dus volgende week finale.

1 like

wow wat is het snel gegaan…

en ik weet nog steeds niet wie de mol is.

1 like

Ja dat sowieso. Maar als je je ook bedenkt dat het al maart is en dat het seizoen in januari is begonnen. Tijd gaat bizar snel ook.

2 likes