Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Misschien wilden alle bekendere mensen dit jaar niet meedoen ivm de corona onzekerheid ofzo?

Het is het 21e seizoen

Edit : @instantramen

7 likes

Oooo ik voel gewoon die spanning :joy:

Ik heb abseilen al eerder gedaan (maar laaang niet zo hoogšŸ˜‚) maar ik vond het engste over de rand klimmen, daarna was het wel leuk

Wacht wat hebben ze nou besloten?

Ja okƩ we weten nu wel hoe hoog dat fucking gebouw is!! Kappen nou hoor met die beelden.

1 like

Haha omg ja snap ik! Stoer hoor

Dacht dat t aan mij lag dat ik niet zo enthousiast ben over dit seizoen, maar ben dus niet de enige. Vorig seizoen was ook zo fantastisch met Nikkie en Tygo.

2 likes

Maar het maakt toch niks uit of de mensen bekend zijn of niet? Vind dat zo’n loos argument. Ligt toch altijd aan de persoonlijkheden die je bij elkaar gooit. Van mij mogen ze ook weer een seizoen doen zonder bn’ers, juist leuk

6 likes

ja maar dat lijkt me nou niet zo’n significant getal om de hele tijd iets mee te doen/in beeld te brengen

of gebeurt dit elk seizoen?

2 likes

Ik zou mijn string uit mijn broek zweten.

Ik word gewoon helemaal zenuwachtig hiervan. Dat met die hand ook dan brr

naja als je een versie met ā€˜bekende’ Nederlanders doet dan is het natuurlijk wel een beetje een deceptie als niemand je bn’ers kent.

2 likes

Wauw Eilish is best stoer eigenlijk

Volgensmij gebeurt het wel vaker! Maar het kan ook altijd een hint zijn natuurlijk.

1 like

Heh ali eilish is 27 en niet 15…

2 likes

Nee

1 like

Zijn wel gezekerd dus nee

1 like

Zijn ze zo allemaal hun informatie ā€˜vergeten’

Waarom doen ze dan zo moeilijk hahahh

1 like