Ik vind Rob wel leuker nu met hoe hij nu in beeld is
Rob heeft trouwens echt een chille stem om naar te luisteren (heel random dit).
Als ie praat dus, het zou wat zijn als ie een kutstem had als zanger (maar geen idee hoe dat klinkt want ken zān muziek niet).
Naar mijn idee is buddy vet vaak dichtbij de waarheid geweest en toch heeft ie de link niet gelegd. Maar goed hij heeft toxh gewonnen
Ik vind Rob ook steeds leuker!
En als Nathan die mat af zou scheren zou ik hem ook best aantrekkelijk vinden, ik kan alleen echt niet door dat kapsel heen kijken haha
Ja inderdaad! Het blijft echt zoān moeilijk spel
Haha ik vind de dansjes van Rob echt wel leuk hahaha. Hij was echt niet zo tijdens de afleveringen
Hahaha Nathan. āMolletje, Kom danā
Hij zegt ook net toch dat het zijn tactiek is om op de achtergrond te blijven. Dus zn hele vertoning was een spel en niet zoals hij echt is
Ohhhh Nathan poepješ
Ik krijg een zwakke plek voor Rob, what is happening
Ik ben nu wel nog even benieuwd naar die porseleinen set, wat ze daar nu voor opgehaald hebben. Of zei Rik dat net bij de totale opbrengst?
Onee edit: ze hadden toen voor het geld gekozen of niet? Ben benieuwd of die set nou meer geld waard was
Ja, ik vind hem bizar aantrekkelijk ineens. Waarschijnlijk de andere houding die hij nu heeft.
Echt leuk om Rob zo te zien. Idd heel anders
Haha ja same. En ook echt niet mān type zoān ietwat āviezigeā muzikant (ja hij is dat niet per se maar ik had wel dat vooroordeel over hem)
Ja dit! Ze lijkt sowieso heel afwezig
Zit Rob nou zo met opgetrokken schouders of heeft ie bijna geen nek?
Misschien kan ze echt niet tegen het spelletje en is ze gekwetst
Ik dacht tot een uur geleden ook: geen idee wie het is maar als het rob is ben ik zwaar teleurgesteld. En nu is hij de mol en vind ik het eigenlijk wel leuk. Whatās happening to me
Oooja hier was buddy ook weer zo dicht bij de waarheid en zag ik rob zn geschrokken blik!!!
Dit was zo duidelijkā¦