Een voordeel, het is dus niet met publiek.
Ja de dresscode is ook meer een naam voor het evenement zelf, dan zou het toch âgemaskerdâ alleen moeten zijn?
Of gemaskerd in gala ofzo
Moltalk is wel echt vaak zon die hard alumniclub van de middelbare school die elk jaar terugkomen en op het kerstbal komen terwijl de huidige scholieren denken âzal welâ
Ik erger me nu alweer aan die molvisies
Wie de fuck is Willem?
Haha niemand
I donât get it
Ik vond dit echt goede, leuke eerste aflevering! Heb ook echt zin in het nieuwe seizoen op de een of andere manier, terwijl ik bang was het zat te raken.
Ben benieuwd of ik gecharmeerd word door Albanië!
Heeft ook niet echt nut om uit te leggen meer
Iemand zei ja aron echt leuk
Die was er niet, was arno
Ik maak een flauw grappie die niet landt en niet grappig is
Dat was het
Haha zit je nou te mollen in dit topic
Ben wel benieuwd wat er in vredesnaam leuk zou zijn aan Arno (/Aron )
Chris Zegers was wel de opper-sidekick
Dat gehannes met dat scherm altijd
Gerrit ook
Ik heb Welmoed vaak gezien in Op1 en Goedemorgen Nederland en ik âherkenâ haar trekjes. Ze is sowieso een show aan het opvoeren. Misschien is ze de mol, misschien is ze op zoek naar haar rol in de groep als kandidaatâŠ
Ik denk een fanatiekeling, sowieso finalist en ze is slim genoeg om de mol te ontmaskeren
Welke trucjes? Ofja wat valt op? Ik zie een supergemotiveerde kandidaat tot nu toe (moet wel zeggen dat ik meer op mn telefoon zat te kijken dan naar de tv)
Ik heb het idee dat Fresia niet de mol kan zijn want tussen dat publiek op dat gala stond ook iemand die een stukje kleiner was, en aangezien zij ook wel een stuk kleiner is dan de rest vermoed ik dat zij dat was.
Geen trucjes, maar mijn indruk is dat ze niet âzichzelfâ is (voor zover je dat kan beoordelen van de keren dat ik haar op tv heb gezienđ ). Waar het op neerkomt is dat ik Welmoed verdenk. Everon ook een beetje.
Ik hahaha. Blij dat ze eruit ligt