Ik heb nog geen idee wie de mol is, maar ik denk wel dat ze dit jaar voor een type zijn gegaan dat een brutale mol neer kan zetten. Laten we eerlijk zijn, vorig jaar was op mol-gebied natuurlijk een beetje een flop.
Ik heb het gisteren teruggekeken, en daarna jullie live commentaar gelezen, maar ik vind het weer fantastisch hoor, die beelden, de locatieâŠ
Het leek wel een film ofzo. Zit er weer helemaal in!
De testvraag staat online maar heb geen idee iemand hier?
Ik heb 1 ingevuld maar nu pas bedenk ik me dat 0 beter is omdat dat de meeste mensen zijn dus de grootste kans dat de mol er tussenzit kan hem niet meer aanpassen alleen haha
Ik heb inderdaad ook 0 gedaan, niet alleen voor de grootste kans, maar ik denk dat de mol in het aftroeven team zat⊠Lijkt me dat je als mol jezelf het beste in dat team kan indelen
Of de mol was degene die het hardst riep: we gaan ze allemaal terugkopen!!! Gelijke start voor iedereen!!
Wilde net zeggen jezus Renée was echt de allerslechtste mol ooit, was zo saai en deed niks. En die hoedman in China was ook om te janken zo lame.
Jan was eigenlijk wel de laatste echt goeie mol, maar sowieso de beste ooit met BNers. In Georgië was het tenminste echt van woooooow toen je al zijn molacties achter elkaar zag, had ik echt niet verwacht en hij kwam er zo goed mee weg.
Jeetje wat stom, ik wilde widm terug kijken via de site. Op de HomePage staat: bekijk de eerste aflevering. Dus ik daar op klikken.
Blijkt dat te gaan over de serie welke splinter presenteert, waarbij hij langs gaat bij de afvaller ik ging terug kijken hoe ik mezelf hierin heb kunnen vergissen want in mijn beleving had ik echt geklikt op: âbekijk de eerste afleveringâ. Maar daarboven staat dus NIET DE MOL, en dat is klaarblijkelijk dat gedoe van splinter dus⊠misschien ben ik blond maar ik vond dit mega onduidelijk en heeft ook meteen afl 1 voor me verpest
Ik kwam deze info over Everon tegen:
In de eerste aflevering draagt hij een groen shirt met bird 33 erop. Het is seizoen 22 met 11 deelnemers. 22+11=33.
Ze moeten de klok stilzetten op 11.22.
Oh en als je de letters bird omzet naar cijfers kom je op B(2)+I(9)+R(18)+D(4)= 33.
Nouja geen idee wat dit zegt maar vond het wel bijzonder.
Tienvanwil zou hier echt goed op gaan.
Wacht wie was de 11e deelnemer. Misschien is dat hem welâŠ
Nee volgens mij niet
Ik denk bij dit soort âhintsâ altijd, zelfs ĂĄls het betrekking heeft op widm dan is het waarschijnlijk gewoon voor de leuk, dat iederééns kleding een stiekeme toevalligheid kan zijn ofzo, dat iederéén een keertje iets in thema heeft. Niet dat het specifiek op de mol zelf slaat.
Ik zou zelf als fanatieke deelnemer de kijker ook helemaal gek maken met shirts met dubieuze teksten en symbolen en verwijzingen
Vorig jaar had ik het bijgehouden met die testvragen icm de afvallers en dan had je dat de laatste 4 mensen steeds mooi verdeeld waren. Denk daarom dat Welmoed niet de finale haalt omdat zij alleen staat en we ook nog vragen krijgen waar je 1 persoon moet kiezen ipv een groep
Hoop het, vind dâr nu al irritant haha.
Zijn er meer mensen WIDM-moe? Ik ben jarenlange trouwe kijker. Vorig jaar door persoonlijke omstandigheden niet kunnen starten. Vervolgens heb ik het nooit opgepakt en geen seconde gemistâŠ
Normaal gesproken verheug ik me al vanaf november op widm en nu dacht ik: âoh was vanavond widm? Nja, ik kijk wel terugâ. Ik ben gewoon niet meer zo excited
Ja, ik heb hetzelfde. Kijk wel nog erg uit naar de Vlaamse Mol.
Heb gisteren wel alsnog aflevering 1 gekeken en vond het wel weer goed! Maar de hype is inderdaad wel een beetje weg vind ik.
Nou niet perse widm moe, maar heb de laatste twee rondes wel dat de deelnemers me dus niet boeien en zonder die âbandâ vind ik er ook veel minder aan