Dit! Ken er veel ook niet. Dan is met helemaal onbekende misschien leuker.
Wij kijken nu tegelijk met de Nederlandse mol een oud seizoen Vlaamse mol, en dat is niet slim. Dat lijken echt twee compleet verschillende concepten en de Nederlandse zooo suf
Ja, heb hetzelfde! Het was steeds zo saai en voorspelbaar de afgelopen jaren.
En dan de uiteindelijke onthulling met molacties elke keer ook weer zoān tegenvaller. Niks aan.
Maar ik kijk toch weer, het lijkt alsof ze deze keer wel wat hebben geleerd van Belgiƫ. Dus wellicht worden we verrast!
Jaa sinds china vond ik t mwa⦠t jaar met tygo en nikkie vond ik nog wel leuk. Maar verder is er weinig vernieuwends of echt spannende opdrachten. Nu ligt het ook meer aan de kandidaten of ik t een leuk seizoen vind of niet.
Ik vond dat extra seizoen wel heel leuk, in Italiƫ. Grappige opdrachten (opgesloten aan kettingen ergens in die regenachtige stad, mensen met een bepaalde naam uitnodigen in een restaurant, luiken wel/niet open, ik kan me ook echt nog veel ervan herinneren) een soort intermezzo dat ze met een boot naar een eiland gingen. En Nikkie gewonnen en zij en Tycho vond ik ook zo grappig dat seizoen
Beetje ongedwongen sfeer omdat er mensen inzaten die al eerder hadden meegedaan en niet zo āmindfuck omgā deden. Echt een heel leuk seizoen vond ik dat.
Ik vind het nog steeds leuk om te kijken. De laatste aflevering en het echte mollen valt me soms wel tegen (zoals bij Renee), maar vind het programma altijd nog vermakelijk.
Jaa dit vond ik ook een heel leuke reeks! Ik heb het ook nog heel goed voor me idd. En mede daardoor viel het seizoen erna ook wat tegen, beetje dat āpas nog WIDM gehad en die was leukerā-gevoel. Ook sneu haha.
Vroeger keek ik er ook echt naar uit, nu ook helemaal niet meer. Komt ook doordat het nu op de zaterdag op tv is denk ik. Dan moet ik het al vaak terug kijken en dat is toch minder leuk dan āāliveāā. Heb nu besloten 1 aflevering te kijken en dan wel te zien of ik het ga volgen dit jaar of niet. Was wel positief verrast eigenlijk dus ik ga het weer volgen!
Ik vond het allerleukste jaar met Rop en Tim Hofman, die modevrouw en Ellie lust. Na dat seizoen nooit meer zo gelachen om WIDM als toen hahaha
Dit inderdaad! En ik vond de vorige mol ook echt slecht en saai als mol dus meh. Maarja ik kijk gewoon weer in de hoop dat dit seizoen toch nog leuk wordt
De ontdekking van de Vlaamse mol heeft bij mij ook wel voor een giga inflatie van de Nederlandse gezorgd :ā). Nu zie ik het meer als een opwarmertje voor 'het echte werkā
Je moet wel een account aanmaken maar dat was als NLāer geen probleem, als postcode iets randoms in Antwerpen gegoogeld
Ik ook, was echt fan en heb sommige seizoenen zo vaak terug gekeken.
Ik vind het de laatste jaren niets meer aan, het seizoen waarin Merel de mol was, heb ik niet afgekeken en sindsdien volg ik het nauwelijks (m.u.v. het seizoen met oud-kandidaten). De Vlaamse Mol vind ik wel heel leuk en kijk ik ieder jaar.
Ow dit ben ik vergeten mee te nemen met mijn puntverdeling. Arno zei dit! En daarna keek hij sneaky om zich heen maar niemand reageerde
En ik kijk net naar de uitnodiging, in het woord de ontmaskering zitten de letters van Arno.
Ben je hier nou aan het mollen haha
Suzanne zei āI knew itā, is ook heel duidelijk in beeld
āteringā zit ook in āontmaskeringā en āmonsterā ook
En skam, dat was echt een leuke serie
Ow echt? Dan heb ik het waarschijnlijk iemand horen zeggen en dat hij in beeld kwam. Ben niet aan het mollen
Voor hints hoef je anno 2022 niet eens meer fora af te speuren want TikTok doet het werk blijkbaar ook voor je. Vond dit wel een goede:
Weet iemand wanneer de opnameperiode was? Was dat eind augustus - september, of alleen augustus?
Data staan in de eerste aflevering: van 28 aug tot 16 sept.