Wie is de Mol? 2020 #2

Hahahaha ik was op tv bij moltalk

1 like

Haha welke molvisie was van jou :joy:

HoiMarlijnenRop? :joy:

1 like

Hoor ik hier niemand over de band tussen Sahil en Fresia?? Eerst dichtbij elkaar in ‘t water, Fresia hangt daarna half in zijn arm op de bank en aan het eind met de vingers verstrengeld bij de afrekening van ‘t laatste spel :smirk::smirk::smirk::smirk::smirk: ik hoop op een nieuw WIDM koppel

11 likes

Zo leuk als 1 van de 2 de mol is en dat aan de ander vertelt en dat ze dan samen als een soort Bonnie en Clyde dat prijzengeld gaan pakken!

4 likes

Waarom zou je dat als mol doen haha

Bij Moltalk wordt die 250 euro van Kim Lian helemaal niet besproken? Ik vond dat echt zo’n vreemde actie en waarom zei Hila er niks over ook?!

7 likes

Alles voor de kalverliefde natuurlijk

Oke hier de receipts

17 likes

jaa ze zitten echt de hele tijd te kleffen :smirk: zouden ze wat hebben?

2 likes

Ik vind ze heel aandoenlijk samen. Zou het wcht leuk vinden

4 likes

Aan het begin van de afl zat Sahil ook zo klef met Kim-Lian, vgm houdt hij gewoon van klef zijn :joy:

2 likes

Ooo het lijkt op Fresia’s Instagram alsof ze momenteel samen is met een vrouw dus misschien moet ik weer op zoek naar de mol ipv hints naar een relatie :joy:

11 likes

Weet iemand nog met wie Thomas samen zat tijdens de opdracht ‘Hoog spel’?

1 like

Laetitia!

1 like

Helft van mijn punten weg. Ik zit nu op everon en kim lian. Ga m’n punten van sahil afhalen, hij molt te opzichtig.

Ja maar toch. Er hebben vaker opzichtige mollen mee gedaan. Het blijft een irritant spel :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ben widm de hele week vergeten en kon het ook niet live kijken en toen ben ik ook vergeten m’n punten in te zetten :joy: Oh well

1 like

Dat is waar. Misschien 1 punt laten staan haha.
Ik heb ook beetje fomo dat ik het elke keer kijk. Misschien is het nu wel spannend etc.

1 like

Ik verdenk Kim-Lian maar ik wil dat niet, want ik wil elke week dat ze eruit gaat. Ik kan niet meer tegen dat geblèr van haar, zeg.

2 likes