Wie is de Mol? 2020 #2

Ja dit en uiteindelijk komen ze met hints dat de grote teen van de mol in beeld was en dat de mol in een ver verleden ooit op een legoblokje is gaan staan. Van die dingen die je dus nooit op beeld hebt gezien en gewoon niet kan weten. Zit ieder jaar weer voor niks mee te gokken, want als je het al goed hebt is het eerder goed gegokt dan dat je de juiste hints hebt opgepikt :joy:

9 likes

Dit! En ik wil niet dat die eerste hint van haar gezicht met dat masker afgelopen zomer ook echt een hint was.

6 likes

Zou echt zo’n blunder zijn als dit weer zo is. Seizoen was nog niet eens begonnen toen dit ontdekt werd.

4 likes

De winnaar was nog niet bekend toen deze afbeelding is gedeeld, dat was tijdens de live stream en dus pas tijdens de opname van aflevering 1

2 likes

Ik hoop dat er deze aflevering eindelijk wat plottwists/mindfucks komen. Het begin is in ieder geval goed vandaag.

3 likes

Prachtige drone beelden weer!

2 likes

In het voorstukje zagen de opdrachten er wel leuk uit

1 like

Zoiets als ‘wij zijn niet in Kiev vriend’ mis ik echt dit seizoen

5 likes

Haha oké dit had ik niet zien aankomen. Wel gaaf hoor! Zou als ik de rest was wel jaloers zijn op Fresia en Sahil.

1 like

Nou ik zou echt salty zijn als ik aan een ketting vast zat ipv kon vliegen alleen maar omdat je niet die telefoon hebt :joy:

4 likes

Ik vraag me dan wel weer af waarom zij hiervoor gekozen zijn

Omdat Fresia die telefoon heeft toch?

1 like

Je kunt wel mega goed mollen als je mag vliegen

1 like

Dit wil ik ook

Iedereen zou hier denken dat ik de mol ben want het duurde echt beschamend lang tot ik dat raadsel snapte op die doosjes

7 likes

Ik snap hem nog steeds niet, leg uit :joy:

1 like

Er zaten getallen in de zin verstopt.

1 like

oooh!

Kim lian probeert verwarring te zaaien

1 like

Ah Thomas, zo leuk. Maar echt niet de mol haha, hij is te goed bezig hier

2 likes