Wie is de Mol? 2020 #2

Oke ik blijf toch bij Fresia :sweat_smile:

Ah wat kijkt Rik lief naar haar. Ze kennen elkaar goed denk ik, aangezien ze collega’s zijn

3 likes

Kut helft van mijn punten kwijt

2 likes

Ik ben al mijn punten kwijt :sob:

1 like

Echt vette dingen mogen ze doen wel! Nu weer dit voorstukje

2 likes

Ik durf niet all in haha, ik heb nu door drie verdeeld op Everon, Sahil en Leatita. Ik wil volgende week 50/50 in ieder geval op Everon.

Ik nu ook

Vond 'm ook verdacht overkomen toen Hila en Letitia hem zochten aan 't begin van de aflevering, hij keek zo betrapt ofzo

5 likes

Ik vond het echt een leuke aflevering, vooral de eerste opdracht. Lijkt me echt heel tof om in dat vliegding te zitten ook. En de mol? Da’s Everon. Ik vind m te gemaakt.

Helemaal kut hahah, mijn vriendin zit op Everon en Fresia en mijn schoonbroertje op Kim-Lian en Laetitia dus ik dacht dan doe ik de testvragen op Hila (gezien ik 0 punten heb… :joy:) en zelfs dat gaat niet goed

2 likes

Ik zat op Thomas en Sahil. Maar Thomas heeft teveel geld binnen gehaald en Sahil is te opvallend bezig. Dus nu weet ik niet meer wat ik moet doen :sob:

2 likes

Wie is jouw mol?

• Sahil
  • Everon
  • Thomas
  • Fresia
  • Kim-Lian
  • Laetitia

0 stemmers

Ik hoop:

Everon de mol
Thomas de winnaar
Sahil de verliezer

2 likes

Ik hoop dat Thomas wint, vind dat zo’n leuke man

14 likes

Bij Moltalk lieten ze ook een beeld zien dat Everon mogelijk de frequentie vd porto veranderde toen Leatitia in het water lag. :thinking:

4 likes

Ik kreeg dit trouwens als Facebook-reclame. 10 dagen widm spelen in Spanje

3 likes

Het is geen verdachte mol-actie, maar ik vind het zo raar dat niemand ooit z’n gordel om heeft in de busjes…? Terwijl er wel gewoon gordels zijn, viel me vorige week ook al op. Zelfs als het van de chauffeur niet hoeft, wil je toch gewoon je gordel om als je daar met een rotvaart al die haarspeldbochten rijdt? :woman_shrugging:

5 likes

Straks is Sahil het gewoon en is zijn tactiek juist zo opvallend mogelijk doen zodat iedereen denkt nahhhh hij kan de mol echt niet zijn

8 likes

Ja dit zei ik ook al tegen mijn vriend! En Thomas gun ik de winst. Kim Lian haalt nog steeds het bloed onder mn nagels vandaan

Ik vraag me af of ze het dan zo duidelijk in beeld zouden brengen tijdens de afleveringen. Maar wie weet.

Ik vind Leatitia echt niet leuk, geen idee waar het aan ligt.

3 likes

Ik vergeet haar steeds

2 likes

Dat heb ik ook met haar.

Straks is zij de mol. Net als die hoedmans, paar seizoenen terug vond ik ook vervelend en toen was hij het.

3 likes