Oke ik blijf toch bij Fresia
Ah wat kijkt Rik lief naar haar. Ze kennen elkaar goed denk ik, aangezien ze collega’s zijn
Oke ik blijf toch bij Fresia
Ah wat kijkt Rik lief naar haar. Ze kennen elkaar goed denk ik, aangezien ze collega’s zijn
Kut helft van mijn punten kwijt
Ik ben al mijn punten kwijt
Echt vette dingen mogen ze doen wel! Nu weer dit voorstukje
Ik durf niet all in haha, ik heb nu door drie verdeeld op Everon, Sahil en Leatita. Ik wil volgende week 50/50 in ieder geval op Everon.
Ik nu ook
Vond 'm ook verdacht overkomen toen Hila en Letitia hem zochten aan 't begin van de aflevering, hij keek zo betrapt ofzo
Ik vond het echt een leuke aflevering, vooral de eerste opdracht. Lijkt me echt heel tof om in dat vliegding te zitten ook. En de mol? Da’s Everon. Ik vind m te gemaakt.
Helemaal kut hahah, mijn vriendin zit op Everon en Fresia en mijn schoonbroertje op Kim-Lian en Laetitia dus ik dacht dan doe ik de testvragen op Hila (gezien ik 0 punten heb… ) en zelfs dat gaat niet goed
Ik zat op Thomas en Sahil. Maar Thomas heeft teveel geld binnen gehaald en Sahil is te opvallend bezig. Dus nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Wie is jouw mol?
0 stemmers
Ik hoop:
Everon de mol
Thomas de winnaar
Sahil de verliezer
Ik hoop dat Thomas wint, vind dat zo’n leuke man
Bij Moltalk lieten ze ook een beeld zien dat Everon mogelijk de frequentie vd porto veranderde toen Leatitia in het water lag.
Ik kreeg dit trouwens als Facebook-reclame. 10 dagen widm spelen in Spanje
Het is geen verdachte mol-actie, maar ik vind het zo raar dat niemand ooit z’n gordel om heeft in de busjes…? Terwijl er wel gewoon gordels zijn, viel me vorige week ook al op. Zelfs als het van de chauffeur niet hoeft, wil je toch gewoon je gordel om als je daar met een rotvaart al die haarspeldbochten rijdt?
Straks is Sahil het gewoon en is zijn tactiek juist zo opvallend mogelijk doen zodat iedereen denkt nahhhh hij kan de mol echt niet zijn
Ja dit zei ik ook al tegen mijn vriend! En Thomas gun ik de winst. Kim Lian haalt nog steeds het bloed onder mn nagels vandaan
Ik vraag me af of ze het dan zo duidelijk in beeld zouden brengen tijdens de afleveringen. Maar wie weet.
Ik vind Leatitia echt niet leuk, geen idee waar het aan ligt.
Ik vergeet haar steeds
Dat heb ik ook met haar.
Straks is zij de mol. Net als die hoedmans, paar seizoenen terug vond ik ook vervelend en toen was hij het.