Ja daarom denk ik dat zij het nog weleens zou kunnen zijn. Gaat een beetje anoniem door de afleveringen en doet af en toe wel wat verdachte dingen.
Ik ben er ook af en toe bang voor. Tijdens die opdracht aan die ketting deed ze ook zo mutserig.
Die cowboyhoed mol vond ik inderdaad ook echt niet leuk.
Ik ga ook maar de Everon-tunnel in. Heb een beetje een acteergevoel bij hem. Hij lijkt erg op z’n gtst-personage, maar misschien is hij altijd zo
Ik wil ff zeggen dat ik ook wil fietsen op een surfboard. En dat Sahil mijn mol is.
Ik dacht precies hetzelfde!
Het was me nog niet heel erg opgevallen, maar in de laatste aflevering had ik soms ook het idee dat hij aan het acteren was.
Ik zit er echt niet in dit seizoen maar het enige waar ik vol op durf in te zetten is dat Fresia NIET de Mol is. Vorig jaar was het namelijk Rocky en die twee lijken echt teveel op elkaar toch?! Beide uit de sportwereld en beide queer… Lijkt me dat ze ieder jaar voor een ander type persoon gaan als Mol.
Nee ik vind Fresia eerder een fanatieke kandidaat dan een mol. Ze doet altijd erg haar best tijdens opdrachten en ze brengt ook geld binnen.
Ohja wow ze was de winnaar! Haha Rocky is me meer bijgebleven dan Renee
Ik loop achter en ik moet mezelf door het seizoen heen ploeteren. Ik zit er nog steeds niet lekker in. De laatste aflevering welke ik heb gezien was de aflevering waar welmoed afviel. Eerlijke mening, moet ik door kijken:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat dacht ik ook, totdat ik op een ander forum een follow the money overzicht zag waarin Fresia tot nu toe het minst heeft binnen gehaald.
Ik zit op Everon. Zou me niet verbazen als we in de finale een terugblik zien dat hij zich stiekem in de bosjes verstopte voor die vliegtuigen.
Jaaa ik zit ook op Everon. Wat hier ook al werd gezegd komt hij soms heel geacteerd over. Vooral van die overdreven uitingen met “ dit is zó frustrerend!!!”. Vooral dat neppe boos / gefrustreerd zijn.
En nu heeft hij ook nog eens de pot in z’n bezit
Nou dan blijf ik haar een slechte mol vinden want zij is wel iemand die ook indirect geld binnen haalt. Bijvoorbeeld met dat vliegen en gooien.
Haha deze gedachte had ik ook (maar dan wel onthouden dat het om Renee ging) dus ik dacht dan is Glen wel een mooie tegenhanger, daar gingen al mijn punten
De laatste jaren doen ze om en om man en vrouw maar dit jaar weet ik echt niet of ze misschien toch 2 vrouwen achter elkaar als mol hebben
Maar het is toch niet exact om en om. Volgens Wikipedia is de m/v volgorde van de mol gewoon willekeur en eigenlijk de afgelopen jaren t vaakst een man
(Onder is meest recent)
Ah in mijn hoofd was het meer 50/50 maar het is idd vaker een man, ik was jeroen ook helemaal vergeten
Ik zou het dan niet doen hoor
Ik bedoel het is leuk om te volgen vind ik, maar als je je erdoorheen moet ploeteren dan heb je vast ook andere leuke dingen om te doen/kijken
Het is niet alsof dit ineens een uitmuntend en onmisbaar seizoen is ofzo.
help ik weet niet op wie ik mijn punten moet inzetten
Ja ik hoopte misschien nog op deze ontwikkeling of toch een leuke (onverwachte) groepsdynamiek. Ik geef het nog één aflevering een kans en anders kap ik ermee
Nou ik zit weer klaar, ben nu wel heel benieuwd wie eruit gaat