Wie is de Mol? 2020 #2

Haha Rik blijft ook zo lekker streng in z’n rol

4 likes

En Thomas half Sahil half Kim…

2 likes

Ohhh nu ga ik flink omhoog in m’n werk poule haha! Bijna zette in op Sahil.

Mijn mol, leatitia, zat net ongemakkelijk te lachen bij het rode scherm. Laatst ook al een knipoog naar Rik :eyes:

2 likes

Echt jammer dat deze smaakmaker er uit is :sob:

5 likes

Hij heeft iig geluisterd :+1:

3 likes

He getver, charlotte bij moltalk

2 likes

Op wie zaten Fresia, Sahil en Everon?

1 like

Dacht op everon

1 like

Ben zo bang dat KL toch gewoon de mol is. Zou zo kut zijn.

7 likes

Leuk om te lezen als je Sahil wil proberen te begrijpen :stuck_out_tongue:

5 likes

De YouTube video Niet de mol geeft om dit beeld. Hij heeft gewoon veel energie en houdt klieren.

2 likes

Eigenlijk zou het wel leuk zijn als thomas de mol is. Die gaat altijd zo mee met anderen als iemand wat roept, alsof hij het allemaal wel prima vindt

1 like

Thomas haalt echt te veel geld binnen voor een mol. Ben wel fan van hem trouwens, leuke vent :grinning:

12 likes

Ik vind hem ook een leuke kandidaat, hoop dat hij de finale haalt :grin:

1 like

Weer niet kunnen kijken echt waarom is t op zon kut tijdstip, zaterdagavond half 9?? Maar mn mol is eruit :sob:

3 likes

Alleen in een lockdown is het handig voor mij
En terugkijken is zo “mosterd na de maaltijd”
Heb maar 1 x tegelijk met t forum kunnen kijken vind dat zo gezellig juist😭

2 likes

Lol waarom die passief agressieve emoji?

Wat schrijft hij mooi

4 likes

Ik zie dat niet als een passief agressieve emotie. Gewoon ‘ik begrijp het niet’.
Ik snap niet waarom je iets zou kijken als je het echt niet leuk vindt. En wat het dan uitmaakt als mensen op een forum zeggen dat je het wel (of niet) moet kijken.

3 likes

Oké dan vatte ik de emoji gewoon verkeerd op. Aangezien ik hem zelf wel passief agressief inzet haha.

Maar omdat ik die-hard widmfan ben en van andere die-hard widmfan wil horen of het de moeite is om even door te zetten. Ik heb altijd met veel plezier gekeken en dan vind ik het ergens zonde omdat nu op te geven. Daarnaast, sommige seizoenen worden significant leuker gaandeweg het seizoen.

1 like