Ze noemde zichzelf kleine lea dus snap de verwarring
Ik ben ook fan en vanaf deze aflevering zit ik er voor mijn gevoel pas in. Je kon nu ook duidelijk vaststellen wat wel en geen verdacht gedrag is. Bijv. Fresia die zegt dat 3 vd 4 sleutels wel genoeg is. En de blik van Everon (mijn mol) toen duidelijk werd dat hij geen kans ging krijgen om zich in het groepje te manoeuvreren dat ging suppen.
Maar had de mol niet gezorgd dat hij bij de telefoon zat? Of heeft hij zich vergist in hoe Kim Lian het spel speelt?
Ik ben blij dat Sahil er uit is, die deed zo opvallend zân best om te mollen dat ik het gewoon zo irritant en storend vond.
Ik zit vanaf het begin af aan op Everon, maar twijfel nu ook haha
Oh wat weinig op Fresia! Ik denk echt dat zij het is, ze haalt zo weinig geld op voor een fanatieke kandidaat. Ik vond het moment ook zo opvallend toen Sahil/Thomas/Kim in de auto de groepjes al hadden verdeeld. Normaal is Fresia wel iemand die dingen gaat checken/de confrontatie aan gaat, maar hier zei ze helemaal niets, ik denk omdat ze de mol is en het dan opvallend zou zijn dat ze hier iets over zegt.
Fresia heeft ook het minste geld verdient volgens Follow the Money. Thomas heeft het meest verdiend, daarna Kim-Lian.
Ik verdenk Fresia echt het minst van allemaal Leatitia zou ik nog eerder begrijpen
Ik ook. Maar zijn wel vaker fanatieke kandidaten geweest die de mol waren. En weinig geld inbrengen.
Dit plaatje is weer net iets anders, daar komt Laetitia als eerste eruit
Maar wel Fresia ook als laatste (en wat een toewijding om dit zo bij te houden halleluja)
Ik vraag me wel af of die euroâs van Kim Lian er wel of niet zijn bijgeteld (die zij nog niet heeft ingeleverd)
Edit: en weet iemand nog wat die opdracht ookalweer was:
Pleidooien/Ontmaskerd: Of er geld gewonnen of verloren wordt, weten we misschien pas in aflevering 10⊠7 kandidaten verdienden of verloren in elk geval geen geld.
Ik weet niet meer waarom daar potentieel 5000 euro uit de pot kan gaan bij Everon? Dat zou wel een zieke mollenstreek zijn (maar lijkt me ook wel heel erg slecht beinvloedbaar)
Dat was bij de livestream, waarbij kandidaten zo min mogelijk verdacht moesten worden door de kijkers. Als de minst verdachte persoon of de persoon die door de minst verdachte persoon de tweede vrijstelling kreeg de mol blijkt te zijn, gaat er 5000 euro uit de pot; als de meest verdachte persoon de mol zou zijn geweest, was er 5000 euro in de pot gekomen. Arno was de meest verdachte maar hij is er al uit, Glen was de minst verdachte, hij is er ook uit maar hij gaf Everon de tweede vrijstelling.
Die follow the money zegt ook niet altijd wat, had Merel niet meer dan beide andere finalisten?
Zou ook wel heel makkelijk zijn als het ieder jaar degene was met de minste opbrengst
De hele bedoeling van het spel is wel dat de mol probeert geld uit de pot te spelen. Dus er actief voor zorgt dat er geen geld in de pot komt. Het probleem van follow the money is dat het soms moeilijk is te benoemen wie het geld echt verdient. Vaak is dat het resultaat van meerdere mensen. En het geld dat niet verdiend is, toe te wijzen aan degene die dat heeft laten liggen.
Ja zou als mol ook geld kunnen weghalen, zodat anderen minder kunnen vinden. Vorige keer was dat volgens mij met Merel die bij één specifieke opdracht alvast heel veel geld had weggepakt die voor de rest bedoeld was. Dus dan lijkt het alsof je veel geld hebt en de rest minder, maar je hebt gewoon alles achterover gedrukt
Dat (geld weghalen zodat anderen het niet kunnen vinden) vond ik de enige leuke mollenactie van
de mol in 2020
Rob, dat geld in zân hoed haha
Klopt, is ook zeker waar⊠Al was Merel ook wel een van de slechtste mollen ooit imo.
Zo ik zit er weer klaar voor
Is er al eens een hint voorbij gekomen dat die 11 deelnemers voor een elftal kan staan (hint Fresia dus).
Huuuh is die Kim toekomstvoorspeller of wat
Ach ik vind het altijd een zielig voor de diertjes
Deze opdracht doet me denken aan de varkentjes wassen-opdracht van de vorige Belgische mol, haha. Dat was echt een briljante opdracht.